بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از نحوه تولید محتوای آموزشی

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از نحوه تولید محتوای آموزشی و آموزش مجازی دانش آموزان در مدارس شهر کرمان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از نحوه تولید محتوای آموزشی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه فریبا اسکندری زاده رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان و همچنین امید سلاجقه رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان از نحوه تولید محتوای آموزشی و همچنین تدریس آنلاین و آموزش مجازی دانش آموزان توسط معلمان در مدارس شهر کرمان بازدید کردند.
گفتنی است در حاشیه این بازدید احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تقدیر و تشکر از زحمات معلمان سخت کوش در این زمینه، گفت: خانواده ها می توانند نقش مهمی در یادگیری دانش آموزان در ایام تعطیلات داشته باشند، زیرا بر همین اساس معلمان باید رابطه خود را با خانواده ها نزدیک تر کنند تا امر آموزش به درون خانه برود.
وی نقش انجمن اولیا و مربیان را نیز در این زمینه حیاتی برشمرد و افزود: دانش آموزان باید طبق یک برنامه روزانه آموزش را دنبال کنند و از آموزش خود در خانه عقب نمانند و ما در آموزش و پرورش نگاهمان این است که از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا ضربه ای به آموزش دانش‌آموزان در ایام تعطیلی اجباری مدارس نرسد.
اسکندری نسب تاکید کرد: به هیچ عنوان در این مسیر آموزش را متوقف نمی‌کنیم و به کمک صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها و با همت و تلاش همه معلمان عزیز فرصت های آموزشی خوبی را برای دانش آموزان فراهم خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار