مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان:

لزوم استفاده از تمامی ظرفیتها و امکانات موجود در جهت استمرار فرآیند آموزش و تحصیل دانش آموزان استان

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان بر استمرار فرایند آموزش و تحصیل دانش‌آموزان با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
لزوم استفاده از تمامی ظرفیتها و امکانات موجود در جهت استمرار فرآیند آموزش و تحصیل دانش آموزان استان

رخشانی اظهار کرد: در استمرار فعالیتهای آموزش مجازی مدارس استعدادهای درخشان استان ، امروز چهارشنبه 14 اسفندماه سنجش و ارزیابی آموخته های چند روز اخیر دانش آموزان بصورت برگزاری امتحانات "اپن بوک" ( کتاب باز) برگزار شد.
او ادامه داد: در این روش سوالات دروس از طریق کانالهای رسمی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و در زمان مشخص شده می توانند با مراجعه به کتاب، پاسخها را یافته و در پاسخبرگ بصورت آنلاین منتقل نمایند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: برگزاری آزمونهای "اپن بوک" جهت تسلط دانش آموزان به محتوای آموزشی‌ کتاب و تثبیت فرآیند یادگیری بسیار موثر می باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: مدیران ومعلمان در مراکز آموزش از راه دور، مدارس غیر دولتی و مدارس هیات امنایی نیز در حال ارائه محتوای آموزشی به روش الکترونیکی و فضای مجازی می باشند.

او با اشاره به بهره گیری از سامانه آموزشهای از راه دور که به معلمان اجازه بارگزاری محتوای الکترونیکی را می دهد، افزود: این ارتباط به صورت یک طرفه بوده و صرفا انتقال محتوا از طریقpowerpoint ،word ،pdf و.. می باشد.

رخشانی بیان کرد: با هدف بهره مندی تمام دانش آموزان عزیز استان از برنامه adobe connect که همزمان معلم و دانش آموز به صورت صوتی و تصویری با هم در ارتباطند تاکنون 150 کلاس برگزار گردیده و 6000 دانش آموز به صورت آنلاین آموزش دیده اند.

او او ادامه داد: نمونه سوالات نهایی پایه دوازدهم برای دانش آموزان سراسر استان آماده وبر روی سایت معاونت آموزش متوسطه بارگزاری شده است.

رخشانی در پایان از اطلاع رسانی پیامکی روزانه به مدیران و روسای شهرستانها و مناطق از زمانبندی برنامه های درسی شبکه آموزش خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار