سرپرست سازمان دانش آموزی هرمزگان:

دانش آموزان و اولیا هرگز فرهنگ نوع دوستی را فراموش نمی کنند

هرمزگان(پانا)-سرپرست سازمان دانش آموزی استان هرمزگان از مشارکت و کمک رسانی مجازی دانش آموزان و اولیاء به همنوعان در هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان و اولیا هرگز فرهنگ نوع دوستی را فراموش نمی کنند

اسماعیل خرامیده سرپرست سازمان دانش آموزی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پانا با بیان این مطلب که دانش آموزان و اولیا هرگز فرهنگ مشارکت وکمک به همنوعان خود را فراموش نمی کنند گفت: بیش از دو دهه است که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) هفته احسان ونیکوکاری به منظور جمع آوری کمک های نوع دوستانه مردم به نیازمندان جامعه درحال اجرا می باشد.
وی با اشاره به مشارکت غیر حضوری در شرایط خاص کنونی عنوان کرد: شیوه کمک ها ومشارکت مردم با سال های گذشته با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع بیماری کرونا ویروس بصورت غیرحضوری و از طریق شماره حساب و کد دستوری که کمیته امداد امام (ره) اعلام نموده اقدام به واریز کمک های نقدی خود می نمایند.
خرامیده در ادامه اظهار داشت: به شکلی در استان برنامه ریزی شده که مسئولین سازمان دانش آموزی سراسراستان با هماهنگی مسئولین کمیته امداد ازطریق مدیران مدارس اطلاع رسانی لازم صورت پذیردو زمینه ای فراهم گردد تا دانش آموزان علاقمند بصورت غیر حضوری کمک های نقدی خود را به نیازمندان به حساب های اعلام شده واریز نمایند.
این مسئول در پایان خاطر نشان ساخت: با توجه به شیوع کرونا ویروس ونیاز شدید نیازمندان به مواد بهداشتی وشوینده قطعا کمک های بیشتری انجام خواهد شد تا بخشی ازمشکلات بوجود آمده مرتفع گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار