مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان خبر داد:

ضدعفونی سازی معابر شهری گلستان

پک های بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار شهری توزیع شد

گرگان (پانا) - مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل ویروس کرونا اظهار کرد: پیرو دستور دکتر حق شناس استاندار گلستان و با همکاری شهرداری ها و شوراهای اسلامی تمامی شهرهای استان اقدام به ضدعفونی سازی و گندزدایی اماکن عمومی، معابر، پارک ها شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۸۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ضدعفونی سازی معابر شهری گلستان

طیبه خلیلی تصریح کرد: با همکاری پرسنل شهری و آتش نشانی ها؛ ضدعفونی سازی اتوبوس و تاکسی ها و همچنین آهک پاشی جوی ها و نهرهای آب درون شهری در صورت مساعد بودن آب و هوا در سطح تمامی شهرهای استان به‌صورت مستمر انجام می شود.

او افزود: بنا به دستور مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان از 13 اسفند توزیع پک های بهداشتی توسط شهرداری ها با همکاری فرمانداری ها در مناطق کمتر برخوردار و حاشیه نشین آغاز شده و تلاش داریم 30 هزار پک را در این مناطق شهری توزیع کنیم.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با اشاره به اقدامات گندزدایی و ضدعفونی سازی بصورت مداوم توسط شهرداری ها انجام می شود تا زمینه پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا فراهم آید، یادآور شد: یکی دیگر از اقداماتی که با پیگیری دفتر امور شهری و با همکاری شهرداری و فرمانداری شهرستان آزادشهر صورت گرفت، گند زدایی سایت پسماند این شهرستان با استفاده از پهباد بود که در راستای عدم انتشار آلودگی بسیار موثر بود.

خلیلی یادآور شد: همکاران خدوم شهرداریهای استان خصوصا در حوزه خدمات شهری و آتش نشانی وایمنی به‌صورت شبانه روز در خدمت رسانی به همشهریان عزیز هستند و رعایت مسائل بهداشتی از سوی مردم و عدم حضور غیرضروری در سطح شهر از سوی آنان در راستای پیشگیری تاثیر به‌سزایی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار