عارف: کارگروه مقابله با کرونا در فراکسیون امید تشکیل شد

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون امید در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر بهداشت از تشکیل کارگروه مقابله با کرونا در این فراکسیون خبر داد و گفت خود و نمایندگان مجلس با تمام توان در خدمت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای کمک و خدمت‌رسانی به جامعه پزشکی و درمانی کشور هستند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
عارف: کارگروه مقابله با کرونا در فراکسیون امید تشکیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امیدنامه، «محمدرضا عارف» در تماس تلفنی با «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ورود ویروس کرونا به کشور و تلاش مجدانه پزشکان، پرستان و کادر درمانی کشور برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا، گفت: وظیفه خود دانستم از جنابعالی و همکارانتان که این روزها در حال جهاد بزرگی هستید قدردانی کنم. مطمئنا مردم کشورمان نیز قدردان زحمات جامعه پزشکی و درمانی کشور هستند.

رئیس فراکسیون امید با یادآوری دوران دفاع مقدس و نقش ممتاز پزشکان و پرستاران در آن دوران، تصریح کرد: نقشی که همکاران شما در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا و پیشگیری از این ویروس ایفا می‌کنند یادآور نقش‌آفرینی آنان در دوران دفاع مقدس است.

عارف همچنین با اشاره به تشکیل کارگروه مقابله با کرونا در فراکسیون متبوع خود، تاکید کرد که خود و نمایندگان مجلس با تمام توان در خدمت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای کمک و خدمت‌رسانی به جامعه پزشکی و درمانی کشور هستند.

وزیر بهداشت نیز در این گفت وگو از حمایت‌های عارف و دیگر نمایندگان مجلس قدردانی کرد و گفت: محبت‌های جنابعالی و دوستان شما باعث دلگرمی من و همکارانم در وزارت بهداشت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار