معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر:

اولویت اول ما برای مبارزه با کرونا؛ آموزش و پیشگیری است

بوشهر (پانا) - معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اولویت اول ما برای مبارزه با کرونا؛ آموزش و پیشگیری است.

کد مطلب: ۱۰۲۸۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اولویت اول ما برای مبارزه با کرونا؛ آموزش و پیشگیری است

غلامرضا دانش فر در گفتگو با پانا بیان کرد: با وجود اینکه تدابیر لازم برای مبارزه عملی با ویروس کرونا در مدارس و ادارات آموزش و پرورش سراسر استان اندیشیده شده است، اما اولویت نخست ما آموزش و پیشگیری دانش آموزان، معلمان و کارکنان است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه مبارزه با ویروس کرونا در چند روز اخیر عنوان کرد: تاکنون بیش از 150 لیتر مواد ضدعفونی کننده برای ویروس زدایی و بهداشتی کردن آسانسورها، اتاق ها، راهرو، نمازخانه، سالن کنفرانس و ابزارهای مورد استفاده کارکنان اداری از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اخذ شده است.

او ادامه داد: تمامی رانندگان و نیروهای خدماتی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا آموزش های لازم مورد تعلیم و آموزش قرار گرفتند.

دانش فر همچنین تصریح کرد: علاوه بر آموزش برای تمامی رانندگان و نیروهای خدماتی ماسک و دستکش فراهم شده است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد: پس از تهیه 1200 گالن چهار لیتری مایع دستشویی برای رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط بین مدارس سراسر مناطق و شهرستان های استان توزیع شد.

دانش فر ادامه داد: برای استفاده تمامی کارکنان اداری دستکش پلاستیکی تهیه و در اختیارشان قرار داده شده است.

او گفت: برای پیشگیری های لازم حداکثر نظارت بر استفاد از مواد شوینده و مکان های مورد تماس از جمله دستگیره در اتاق ها، آسانسور و ... صورت گرفته است.

دانشفر خاطرنشان کرد: سرانه بهداشتی مدارس استان بوشهر در مجموع بیش از 14 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار