به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا:

اسکان و پذیرش مسافران نوروزی در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اسکان و پذیرش مسافران و مهمانان نوروزی در مدارس این استان برای نوروز امسال ممنوع شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۷۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اسکان و پذیرش مسافران  نوروزی در مدارس  استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

هادی زارع پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده با وزارت آموزش و پرورش نام نویسی و ثبت نام اینترنتی برای اسکان همکاران فرهنگی از دیگر نقاط کشور به این استان نیز لغو شده است.

زارع پور تصریح کرد: بیش از 200 مدرسه بر اساس برنامه ریزی قبلی برای اسکان مهمانان نوروزی امسال در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده بود که به دلیل بروز شیوع کرونا (مهمان ناخوانده) منتفی شد.

او یادآور شد که به منظور تامین سلامت دانش آموزان و ضرورت رعایت مسائل بهداشتی تاکنون بیش از یک هزار مدرسه این استان علیه ویروس کرونا به طور کامل ضدعفونی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اینک ۲ هزار و ۴۰۰ مدرسه پسرانه و دخترانه در شهرها و روستاهای این استان وجود دارد.

زارع پور عنوان کرد: مابقی مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز در آینده ای نزدیک و به تدریج علیه بیماری کرونا به طور کامل ضدعفونی خواهند شد.

او در ادامه ابراز کرد: پنج کمیته استانی و ۱۷ کمیته در شهرستان ‌ها و مناطق آموزشی کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با بیماری کرونا ویروس تشکیل و تاکنون نیز اقدام هایی مطلوب انجام شده است.

زارع پور گفت: تعطیلی ‌مدارس هر سه مقطع تحصیلی کهگیلویه و بویراحمد عقب ماندگی درسی دانش‌ آموزان را در پی دارد؛ اما با همکاری شبکه آموزش سیما آموزش‌ های درسی لازم در ساعت‌ های مشخص انجام می‌ شود.

او گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم در این زمینه به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد و والدین آنها داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار