ضدعفونی و گندزدایی محلات شهری و روستایی توسط گروه های جهادی سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر ازضدعفونی و گندزدایی کلیه محلات شهری و روستایی شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،توسط گروه های جهادی و ویژه سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ضدعفونی و گندزدایی محلات شهری و روستایی توسط گروه های جهادی سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهردر نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این رابطه اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، معابر عمومی و محلات مختلف شهری و روستایی شهرستان توسط گروه های جهادی و ویژه سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

او در ادامه بیان کرد:همچنین محلول ها و ماشین آلات موردنیاز ضد عفونی و گندزدایی معابر و محلات مختلف توسط شهرداری ها و بخشداری ها مهیا و ضدعفونی در سطح شهرستان انجام می شود.

فرماندار شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، ضدعفونی اتوبوس ها، مدارس و غیره در سطح شهرستان با نظارت شبکه بهداشت و درمان توسط شهرداری ها در حال انجام است افزود: فروشگاه های بزرگ، بانک ها و دستگاه های خودپرداز نیز ضدعفونی می شوند.

مرسلپور ادامه داد: اداره دامپزشکی اسلامشهر با همکاری شبکه بهداشت و درمان، تست پزشکی از متصدیان مراکز فروش مواد پروتئینی را به طور مستمر انجام می دهد.

نماینده عالی دولت در شرستان اسلامشهر با اشاره به همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای پیشگیری و مقابله با انتشار ویروس کرونا خاطرنشان کرد: اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر نیز با همکاری نیروی انتظامی و اداره تعزیرات حکومتی باید به صورت روزانه از آشپزخانه ها و رستوران ها بازدید کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار