معاون امور بازرگانی سیستان و بلوچستان: توزیع کالاهای اساسی ازنیمه اسفند ماه شروع می شود

زاهدان (پانا) - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار تا پایان ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون امور بازرگانی سیستان و بلوچستان: توزیع کالاهای اساسی ازنیمه اسفند ماه شروع می شود

محمد رفیع سلطانزاده اظهار کرد: با عنایت به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و جلوگیری از التهابات ناشی از افزایش تقاضا وبراساس تاکیدات وزارتخانه متبوع و طبق روال سال‌های گذشته و در جهت تنظیم بازار، کالا‌هایی از جمله برنج هندی ۱۱۲۱، شکر مصارف خانوار و صنف و صنعت، روغن نباتی، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ منجمد به عنوان کالا‌های اساسی تعیین وسهمیه استان سیستان و بلوچستان مشخص شد.

او در خصوص قیمت کالا‌های اساسی در نظر گرفته شده جهت تنظیم بازار عنوان کرد: گوشت قرمز منجمد کیلویی ۴۰ هزار تومان، مرغ منجمد کیلیویی ۱۲ هزار ۹۰۰ تومان (طی روز‌های آتی به کیلویی ۱۲ هزار تومان کاهش می‌یابد)، برنج هندی ۱۱۲۱ کیلویی ۶ هزار و ۸۰۰ تومان، برنج پاکستانی کیلویی ۸ هزار و ۹۰۰ تومان، شکر کیلویی ۴ هزار ۷۰۰ تومان در حال عرضه است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: کالا‌های اساسی در سطح استان از طریق شبکه‌های منتخب و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال توزیع می‌باشد و با برنامه ریزی‌های که انجام شده توزیع کالا‌های اساسی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

او افزود: با توجه به شرایط حاکم در استان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بر پایی نمایشگاه بهاره جای خود را به فروش‌های فوق العاده در فروشگاه‌های عرضه کننده پوشاک، کفش و ... در برخی آجیل فروشی‌ها، خشکبار فروشی‌ها، قنادی‌ها و سوپرمارکت‌ها داده است.

سلطانزاده در پایان تاکید کرد: جهت تنظیم بازار در بخش میوه در ایام پایانی سال و نوروز ۱۳۹۹، جذب میوه (سیب درختی و پرتغال) در حال انجام است و دردهه سوم اسفندماه سالجاری توزیع خواهد شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار