نگاهی به فینال جام اتحادیه انگلیس؛

تئوری‌ها گواردیولا برای تاریخ‌سازی در فوتبال جزیره

تهران (پانا) – در روز سوم از هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس، 3 تیم منچستر یونایتد، تاتنهام و وولورهمپتون در حالی به میدان خواهند رفت که رقابت آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داغ است.

کد مطلب: ۱۰۲۷۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تئوری‌ها گواردیولا برای تاریخ‌سازی در فوتبال جزیره

پرونده شصتمین دوره جام اتحادیه فوتبال انگلیس امشب با برگزاری دیدار فینال در شهر لندن بسته خواهد شد.

در فینال شماره 60 این جام، استون ویلا و لیورپول در حالی به مصاف هم خواهند رفت که وضعیت متفاوتی بر اردوی 2 تیم حاکم است. سیتی به روزهای اوج رسیده اما استون ویلا با شکست‌های متوالی وارد بحران شده است و دوست ندارد این بحران را عمیق‌تر ببیند.

استون ویلا - منچستر سیتی / ساعت 20 ورزشگاه ومبلی شهر لندن

دین اسمیت ( انگلیس ) - پپ گواردیولا ( اسپانیا )

آخرین بازی روبرو » استون ویلا یک - منچستر سیتی 6

کوتاه درباره بازی و وضعیت دو تیم »

پرونده دیدارهای این فصل جام اتحادیه فوتبال انگلیس امشب در حالی در شهر لندن بسته خواهد شد که وضعیت متفاوتی در اردوی دو تیم حاکم است. منچسترسیتی که در 4 بازی آخر روبرو استون ویلا را شکست داده است، بدون شک شانس بالاتری برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته‌اش دارد، در 3 بازی آخر رسمی‌اش با برد زمین را ترک کرده و توانسته است روحیه از دست رفته را به ویژه با برد شیرین در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید برگرداند اما این در حالی است که استون ویلا با 3 شکست متوالی و رسیدن به رده نوزدهم جدول لیگ برتر انگلیس، وارد بحران شده است و بحران روحی این تیم را فراگرفته است.

اما زمانی که به جدول افتخارات این جام نگاه می‌کنیم، نام منچستر سیتی را در رده دوم تالار افتخارات با 6 قهرمانی و یک نایب قهرمانی می‌بینیم و آنها برای نزدیک شدن به لیورپول پرافتخارترین تیم این جام باید با برد زمین را ترک کنند و البته امشب می‌تواند برای سیتی و پپ گواردیولا شبی خاص باشد. منچستر سیتی در صورت پیروزی در بازی امشب، تبدیل به اولین تیم تاریخ خواهد شد که 3 دوره متوالی قهرمان جام اتحادیه شده است. اما در مقابل پولدارهای جزیره و گران‌ترین تیم فوتبال جهان، تیمی قرار خواهد گرفت که هر چند وضعیت خوبی ندارد اما در جام اتحادیه حضوری درخشان داشته و در بالای جدول افتخارات قرار دارد. استون ویلا که 24 سال از آخرین قهرمانی‌اش در جام اتحادیه می‌گذرد، تاکنون 5 قهرمانی و 3 نایب قهرمانی در این رقابت‌ها داشته و در صورت پیروزی در این بازی، جای منچستر سیتی را در دوم دوم جدول افتخارات خواهد گرفت اما قبول شکست هم آنها را به رده سوم کنار منچستر یونایتد خواهد رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار