داوری جشنواره فریاد های شادی اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - داوری آثار ارسالی جشنواره فریاد های شادی در بخش استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
داوری جشنواره فریاد های شادی اصفهان برگزار شد

زهرا پلویان، کارشناس مسئول تشکیلات سازمان دانش آموزی استان با اشاره به برگزاری این جشنواره گفت: مطابق با شیوه نامه ارسالی از سازمان دانش آموزی کشور، مقرر شد تمامی شهرستان ها، آثار منتخب خود را به سازمان دانش آموزی استان ارسال کنند و این آثار در دو مرحله بصورت تخصصی در دو بخش کلامی و غیر کلامی از لحاظ محتوای ادبی، نظم و آهنگین بودن اثر بررسی می شود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف سازمان دانش آموزی ایجاد انگیره، شادی و نشاط در میان دانش آموزان است و برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب جهت نشان دادن خلاقیت های اجرایی دانش آموزان و مربیان می باشد.
پلویان افزود: تمامی آثار در سطح برابر هستند که این نشان از تلاش تمامی مناطق در جهت اجرای این جشنواره بوده است و خوشحال هستیم که مربیان و دانش آموزان پیشتاز ما در انجام این امر کوشیده اند.
وی در پایان گفت: پس از بررسی دقیق، آثار منتخب استانی به سازمان مرکز ارسال می شود.
مهوش جنابی، کارشناس تشکیلات سازمان دانش آموزی استان نیز با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره گفت: تمامی خلاقیت های دانش آموزان و مربیان در اجرای فریاد شادی در این جشنواره بررسی می شود، که این امر می تواند سبب کشف سبکی جدید در اجرای فریاد شادی باشد.
وی افزود: ما بدنبال دستیابی به آثار جدید و خلاقانه هستیم و قطعا آثاری بالا ترین نمره را دریافت خواهند کرد که ابتدا خلاقیت و سپس نظم تشکیلاتی را سرلوحه کار خود قرار داده باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار