مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر:

ضرورت توزیع سریع مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در داروخانه های اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر با اصحاب رسانه و خبرنگاران در زمینه کرونا ویروس در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توزیع سریع مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در داروخانه های اسلامشهر

در این نشست فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر در سخنانی از مراجعه و بستری شدن ده نفر از اهالی شهرستان در مراکز بیمارستانی خبر داد و افزود: تست کرونا هر ده نفر با تأیید دانشکده بهداشت دانشگاه تهران منفی اعلام شده و افراد دارای سرماخوردگی و آنفلوانزای معمولی هستند.

او در ادامه بیان کرد: ویروس کرونا قابل کنترل به‌صورت محدود است بنابراین مردم با ماندن در منازل در دوره پیک ویروس و رعایت موارد بهداشتی می توانند از انتقال سریع آن جلوگیری کنند و استفاده از اسپند و زنجبیل را در نابودی ویروس موثر ندانست.

او اذعان کرد: از روزهای گذشته با همکاری فرمانداری در ایستگاه‌های راه آهن و ترمینال‌ها مستقر شدیم و بر ورود و خروج افراد نظارت کامل داریم و در دستورالعمل های دیگر خواستار برگزار نشدن جلسات در ادارات، نماز جمعه و مراسم اعتکاف بودیم که در مواردی با ما همکاری انجام شد و در زمینه نماز جمعه ما آمادگی ضد عفونی مصلی ها و آموزش‌های لازم به نمازگزاران را داشتیم.

تاجیک با اشاره به اینکه توزیع اقلام بهداشتی از معضلات کشوری است، گفت: اولویت پخش این مواد در بیمارستانها و مراکز درمانی دانست. بر این اساس خواستار توزیع مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش از سوی مسئولین در شهرستان اسلامشهر شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: بخش دیگری از مشکلات ما در شهرستان اسلامشهر حضور قلیان‌سراها و باغچه های سنتی غیرمجاز است که ضرورت دارد با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه مذکور از فعالیت این مراکز سریعأ جلوگیری شود.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار