قدردانی عارف از تلاش پزشکان و کادر درمانی کشور در مبارزه با کرونا ویروس

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون امید مجلس در یادداشت اینستاگرامی ضمن قدردانی از تلاش پزشکان و کادر درمانی کشور در مبارزه با ویروس کرونا و بهبود بیماران، پیشنهادهای سه گانه ای را در خصوص کرونا مطرح کرد و گفت: درباره کرونا با مردم شفاف و صادق باشیم.

کد مطلب: ۱۰۲۶۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی عارف از تلاش پزشکان و کادر درمانی کشور در مبارزه با کرونا ویروس

«محمدرضا عارف»، رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در یادداشت اینستاگرامی ضمن قدردانی از تلاش پزشکان و کادر درمانی کشور در مبارزه با ویروس کرونا و بهبود بیماران، پیشنهادهای ۳ گانه ای را در خصوص کرونا مطرح کرد و نسبت به احتمال لغو تعطیلی مراکز آموزشی هشدار داد.

در این یادداشت آمده است: ویروس کرونا کماکان در دنیا در حال پیش روی است و متاسفانه تعداد قربانیان این ویروس روند صعودی را طی می کند. در کشور ما نیز تمهیدات نسبتا خوبی برای پیشگیری و مقابله با این ویروس از سوی مسئولان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی پزشکان و کادر درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران، چند نکته را باید در این خصوص در نظر داشت؛ متاسفانه اعتماد عمومی مردم به حاکمیت به دلایل مختلف از جمله عدم صداقت و شفاف بودن با افکار عمومی خدشه دار شده است باید ضمن درنظرگرفتن جو روانی جامعه از هرگونه پنهان کاری درباره بیماری کرونا پرهیز کرد.

عارف در این یادداشت عنوان کرد: اطلاع رسانی به موقع، درست و شفاف و از یک منبع مشخص، یکی از راه های جلب اعتماد عمومی است. پرهیز از اظهارنظرهای غیرکارشناسانه که باعث ملتهب شدن جو روانی جامعه می شود و تداوم تعطیلی مراکز پرتردد به ویژه مدارس و دانشگاه ها.

وی در این یادداشت تصریح کرد: اخبار جسته و گریخته درباره لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شنیده می شود، ضمن هشدار به احتمال اتخاذ چنین تصمیمی، از مسئولان و ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا می خواهم تا زمانی که ویروس کرونا در کشور کنترل نشود از لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بپرهیزد. امید است با همکاری همه از جمله مردم و مسئولان و کمک به یکدیگر و توفیقات الهی بتوانیم از این مرحله سخت عبور کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار