مسافران در تمام مبادی ورودی استان بوشهر تب‌سنجی می‌شوند

بوشهر(پانا) - به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، مسافران ورودی به استان در همه مبادی ورودی، تب‌سنجی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۰۲۶۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مسافران در تمام مبادی ورودی استان بوشهر تب‌سنجی می‌شوند

عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر، در ستاد پدافند غیرعامل استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به دغدغه مردم درباره ورود مسافران از نقاط مختلف کشور به استان و احتمال انتقال ویروس کرونا، با هماهنگی همه دستگاه‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و نیرو‌های نظامی و انتظامی در همه مبادی ورودی استان مسافران تب‌سنجی می‌شوند.
او افزود: این کار در پایانه‌های زمینی و دریایی، فرودگاه و دیگر مبادی ورودی صورت خواهد گرفت تا نگرانی‌ها درباره انتقال ویروس کرونا به استان برطرف شود.
استاندار بوشهر ادامه داد: درباره تعطیلی مراکز آموزشی ستاد ملی کرونا تصمیم می‌گیرد البته ما پیشنهاد خود را به این ستاد داده‌ایم.
گراوند بیان کرد: کار‌های خوبی در زمینه پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در استان صورت گرفته که یکی از آن ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی است.

استاندار بوشهر خواستار اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته در مورد پیشگیری کرونا در استان بوشهر توسط رسانه ملی شد.

گراوند گفت: ضمن تاکید بر رعایت بهداشت فردی، مردم استان توصیه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی در مورد پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت کنند.

استاندار بوشهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی نسبت به آماده کردن مراکز درمانی دولتی، نظامی، اتظامی و تامین اجتماعی برای پذیرش احتمالی مبتلایان به کرونا اقدام کند.

او بیان کرد: همچنین لازم است شرکت پست نسبت به رعایت امور بهداشتی در مورد مرسوله های پستی اقدام کند.

استاندار بوشهر یاد آور شد: نظارت بر بازار اقلام بهداشتی مورد نیاز با جدیت توسط تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و سایر ارگان‌ها انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار