دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتشار یک فیلم منتشر شده در فضای مجازی اطلاعیه صادر کرد

تکذیب خبر اعدام نمادین نماینده مردم بویراحمد و دنا

یاسوج (پانا) -در اطلاعیه دادگستری کل استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه انتشار یک کلیپ سبب تشویش اذهان عمومی و اخلال در نظم عمومی شده است آمده است: این چنین اقداماتی بسیار زشت و زننده بوده و دستگاه قضایی استان به اشد وجه با عامل و عوامل آن برخورد خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتشار یک فیلم منتشر شده در فضای مجازی  اطلاعیه صادر کرد

در اطلاعیه مهم دادگستری کل استان که در وبسایت دادگستری کل کهگیلویه و بویراحمد نیز منتشر شده است، با اشاره به اینکه انتشار این کلیپ سبب تشویش اذهان عمومی و اخلال در نظم عمومی شده است بیان شده: این چنین اقداماتی بسیار زشت و زننده بوده و دستگاه قضایی استان به اشد وجه با عامل و عوامل آن برخورد خواهد کرد. در این اطلاعیه آمده است: به محض اطلاع از موضوع، رئیس کل محترم دادگستری استان به دادستان محترم مرکز استان و معاونت پیشگیری دستور بررسی موضوع را داده و اقدامات منتهی به دستگیری و محاکمه عاملان توسط دادستانی محترم مرکز استان در دست اقدام است. توقع بر این است افرادی که این اقدام سخیف و زشت منتسب به آن‌ها است انزجار خود را از این اقدام زشت اعلام کنند.

سید عیسی حسنی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: همانگونه که تاکید ریاست محترم قوه قضائیه در برخورد شدید با مظاهر بی نظمی و نا امنی در جامعه است، دستگاه قضایی استان نیز قطعاً با این عوامل برخورد و در اسرع وقت مردم عزیز شهرستان بویراحمد و دنا را از این اقدامات مطلع خواهد کرد. در اطلاعیه شماره ۲ دادگستری کهگیلویه و بویراحمد هم با استناد به گفته معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان آمده است:این شخص به زودی شناسایی و با وی برخورد خواهد شد.

حسنی گفت: رسیدگی‌ها و اقدامات دستگاه قضایی به شورای تأمین برای برخورد با این قضیه مجرمانه تا مشخص شدن واقعیت، ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار