حضور گسترده در انتخابات سبب همبستگی اجتماعی می‌شود

بوشهر(پانا) - رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه مردم باید با حضور آگاهانه و حداکثری، توطئه دشمنان را خنثی کنند گفت: حضور گسترده در انتخابات سبب همبستگی اجتماعی و رفع تهدیدات دشمن می‌‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۴۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور گسترده در انتخابات سبب همبستگی اجتماعی می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مجید خورشیدی در نشست عملیات ویژه رسانه‌ای- انتخاباتی در جمع کارکنان صداوسیمای مرکز بوشهر با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس یازدهم، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات اثر مستقیمی در وضعیت سیاسی و اجتماعی کشور دارد.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اهمیتی که مجلس و قوه مقننه در کلان کشور دارد امید می‌رود همه واجدان شرایط رای روز جمعه 2 اسفندماه با مشارکت آگاهانه در انتخابات نقش، وظیفه ملی و اسلامی خود را به نحو احسن به منصه ظهور برسانند.

او حفظ آرامش پس از برگزاری انتخابات را مهم خواند و گفت: بسیاری از آسیب‌ها نتیجه اتفاق‌هایی بوده که پس از انتخابات رخ داده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر مجلس توانمند و قوی را نشان از اقتدار نظام دانست و تاکید کرد: با حضور پرشور در انتخابات باید زمینه تشکیل مجلسی قوی و تاثیرگذار فراهم کنیم که نتیجه مجلس قوی دولت قوی است.

او همچنین با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات در رفع تهدیدات دشمن خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده که پس از هر انتخاباتی چنانچه انتخابات با حضور حداکثری و با سطح بالای مشارکت مردم همراه باشد، بلافاصله تهدیدات امنیتی ملی از کشور رخت بر می‌بندد که همه کارشناسان امنیت ملی و سیاسی بر این نظر واقف هستند.

خورشیدی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات 2 اسفندماه گفت: امید می‌رود فردای این انتخابات که با حضور گسترده مردم انجام شده، همه تهدیداتی که به جامعه تحمیل شده خنثی و بی‌اثر شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با پیش‌بینی برگزاری انتخاباتی سالم و شکوه در 2 اسفندماه افزود: در چینش صندوق‌های اخذ رای تسهیلات لازم فراهم شده که صندوق‌ها به نزدیکترین محل‌های جمعیتی مستقر شود و تمامی تلاش‌ها انجام شده که مراجعه‌کنندگان با کمترین معطلی روبه‌رو شوند.

او به سلامت آرا پرداخت و خاطرنشان کرد: در مورد سلامت آرا تلاش ویژه‌ای شده و با توجه به اینکه احراز هویت رای دهندگان الکترونیکی انجام می‌شود زیرساخت لازم فراهم است و تمامی امکانات برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، پرشور با حضور حداکثری مهیا است.

خورشیدی با تاکید بر رعایت قانون در همه مراحل انتخابات تصریح کرد: تمامی مجریان، ناظران و دست‌اندرکاران ضمن کمال بی‌طرفی و رعایت قانون، انتخاباتی سالم و با شکوه مورد توجه قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار