معاونت تربیت بدنی و سلامت خبر داد :

سی و یکمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول در رشته دو و میدانی برگزار شد

بوشهر(پانا)__مراسم اختتامیه مسابقات سی و یکمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول در رشته دو و میدانی با حضور دکتر حصیری معاون تربیت بدنی و سلامت ، دکتر هوشیار رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل و تیموری معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ی دلوار ، کارشناسان تربیت بدنی شهرستان دشتی ، مناطق دلوار و شبانکاره ، پیشکسوتان ورزش دانش آموزی از سراسر استان بوشهر برگزار گردید .

کد مطلب: ۱۰۲۴۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
سی و یکمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول در رشته دو و میدانی برگزار شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین اختتامیه این مسابقات با بیان اینکه ازاولویت های معاونت تربیت بدنی و سلامت در حوزه ورزش دانش آموزی توجه به فعالیت های ورزش دختران دانش آموز با برگزاری رویدادهای ورزش به خانواده ها منتقل می گردد و در نهایت باعث تعادل در جامعه می گردد.

اسد حصیری گفت : دانش آموزان نوجوان بوشهری در ماده های دو 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 100 متر با مانع، پرش سه گام، پرش طول، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک، پرتاب وزنه و رله سویسی با هم به رقابت پرداختند که در پایان شهرستان های گناوه، دشتستان و دلوار به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

حصیری با تاکید بر رویکرد تربیتی در فعالیت های ورزشی اظهار داشت: شناسایی و هدایت استعدادهای ورزشی دانش آموزان با این مشی در سطح مدرسه، شهرستان و استان عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: هیات های ورزشی دانش آموزی می توانند با یک برنامه هدفمند، به توسعه و پیشرفت ورزش همگانی و قهرمانی استان کمک کنند.

در پایان با اهداء مدال های تیمی و انفرادی ، حکم قهرمانی و کاپ به تیم های برتر از آنها تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار