سگ ولگرد ۲ دانش‌آموز را در بندر ترکمن مصدوم کرد

گرگان (پانا) _ یک قلاده سگ ولگرد در شهرستان بندرترکمن با حمله به دانش‌آموزان دو نفر از آنها را مجروح و مصدوم کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
سگ ولگرد ۲ دانش‌آموز را در بندر ترکمن مصدوم کرد

شاهدان محلی به خبرنگار ایرنا گفتند: امروز سه شنبه یک سگ ولگرد به گروهی از دانش آموزان در مسیر مدرسه حمله کرد و با وجود دخالت و کمک تعدادی از عابران چند نفر مصدوم و مجروح شده که در این بین دو نفر دانش آموز صدمه شدید دیدند.

فرماندار بندرترکمن با تایید موضوع به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه در مسیر مدرسه و نزدیک پمپ بنزین اصلی شهرستان رخ داد و مصدومیت یکی از دانش آموزان جدی است.

الیاس هیوه‌چی اظهار داشت: مرکز بهداشت شهرستان بندرترکمن با اعلام هار بودن این سگ به همراه نیروهای شهرداری در حال جستجو برای پیدا کردن حیوان هستند تا از آسیب و خطرات احتمالی بیشتر جلوگیری شود.

در ارتباط پانا با مدیرکل آموزش و پرورش گلستان وی گفت: سگ ولگرد ۲ دانش‌آموز مقطع متوسطه و ۲ شهروند بندرترکمن را مورد حمله قرار داده که بلافاصله با کمک نیروهای محلی و خودروهای عبوری مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

پانا هم وقتی خبر را از احسان گوهری‌راد ، مدیر کل آ.پ گلستان پیگیری کرد ، پاسخ داد : بر اساس آخرین پیگیری‌ها دانش‌آموزان مجروح پس از مداوای اولیه و تزریق واکسن هاری به خانه خود منتقل و تحت مراقبت درمانی قرار گرفته‌اند.

تلاش خبرنگار ایرنا برای ارتباط با شهردار بندرترکمن و اخذ نظر این مسوول در خصوص جولان سگ های ولگرد در سطح شهر به سبب در دسترس نبودن وی بی‌نتیجه ماند.

خبرنگار ایرنا در تحقیقات محلی کسب اطلاع کرد دانش آموزانی که مورد حمله سگ قرار گرفته‌اند در مجموع ۲۴ نفر بودند که با دخالت سایر شهروندان از صدمه بیشتر نجات یافتند.

شهرستان بندرترکمن در غرب استان گلستان و کرانه شرقی دریای خزر قرار دارد.

اکثریت قریب به اتفاق جمعیت این شهرستان را قوم ترکمن تشکیل می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار