برگزاری همایش تغذیه سالم در منطقه 13

تهران (پانا) - همایش تغذیه سالم باحضور مراقبین و رابطین سلامت و مسئولین پایگاه تغذیه سالم درسالن همایش منطقه 13 برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۲۴۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش تغذیه سالم در منطقه 13

همایش تغذیه سالم با حضور علی امیری، معاونت پرورشی و تربیت بدنی، حیدر احمدی زارع، دکتر فوق تخصص تغذیه،لیلا رضایی کارشناس سلامت و تندرستی ،مراقبین و رابطین سلامت مدارس، مسئولین پایگاه تغذیه سالم و همکاران اداری در تاریخ 29 بهمن در سالن 13 رجب برگزار شد.

در این مراسم امیری ضمن خیر مقدم به مسئولین پایگاه تغذیه سالم مدارس گفت: تاکید و توجه آموزش و پرورش به اهمیت رعایت بهداشت و استفاده از مواد غذایی سالم در پایگاه تغذیه سالم مدارس می باشد. تشکیل این جلسات نشان دهنده دغدغه مسئولین آموزش و پرورش به تغذیه درست دانش آموزان در مدارس می باشد .

در ادامه احمدی زارع در رابطه با تغذیه سالم اظهار داشت: استفاده از مواد غذایی سالم در طول شبانه روز موجب افزایش سلامتی و ایجاد نشاط در دانش آموزان می گردد.

وی بیان کرد: انسان ها دچار دو نوع بیماری می شوند. بیماری های واگیر دار و بیماری های زیستی که در نوع دوم تغذیه نقش بسیار زیادی دارد و عدم تغذیه سالم موجب بیماری های زیستی می شود مانند بیماری کبد چرب، کاهش ایمنی بدن و ....

در پایان ایشان در مورد فروش مواد غذایی مجاز و غیرمجاز در پایگاه تغذیه سالم مدارس به نکات مهمی اشاره داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار