اقدام عجیب فرنگی‌کار ایران در قهرمانی آسیا؛ نهادهای نظارتی فعال می‌‎شوند؟

تهران (پانا) – فرنگی‌کار تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا اقدامی عجیب انجام داد که لازم است نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۴۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اقدام عجیب فرنگی‌کار ایران در قهرمانی آسیا؛ نهادهای نظارتی فعال می‌‎شوند؟

در حالی که تیم ملی کشتی فرنگی ایران راهی مسابقات قهرمانی آسیا شده است، مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها شاهد صحنه‌ای عجیب و منحصر به فرد در جهان کشتی بود.

بهروز هدایت نماینده ایران در وزن 87 کیلوگرم که به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود در جدال با نماینده قرقیزستان نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشت و 7 بر صفر هم از حریف پیش افتاده بود و در آستانه رسیدن به فینال بود اما در 6 ثانیه پایانی کشتی اتفاقی عجیب رخ داد که در دنیای کشتی نادر بود.

نماینده ایران در حالی که تنها 6 ثانیه به پایان مسابقه و رسیدنش به فینال زمان باقی مانده بود، به نشانه مصدومیت روی زمین نشست و به تیم پزشکی هم اجازه بررسی مصدومیت پایش را نداد تا داور به راحتی دست حریف قرقیزستانی را در حالی که 7 بر صفر عقب افتاده بود، به علت کناره‌گیری بهروز هدایت بالا ببرد.

صحنه رخ داده در مسابقات قهرمانی آسیا به حدی عجیب و دور از انتظار بود که شاید لازم باشد نهادهای نظارتی وزارت ورزش و جوانان به صورت جدی به موضوع ورود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار