با هدف توسعه صنعت توریسم

سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات هتلداری آغاز بکار کرد

تهران (پانا) - سومین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری با حضور ده ها شرکت مرتبط با هتلداری، ساخت هتل، سرمایه گذار داخلی و خارجی و بوم گردی مناطق مختلف کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

کد مطلب: ۱۰۲۴۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات هتلداری آغاز بکار کرد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سومین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری: در این نمایشگاه که با محوریت توسعه توریسم و ایرانگردی برپا شده است، بیش از 160 شرکت داخلی و خارجی نوین ترین تولیدات،صنایع و خدمات صنعت هتداری را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

مراسم گشایش این نمایشگاه با حضور مقامات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، صنعت، معدن و تجارت و روسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط برگزار شد.

برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری در صنعت هتل سازی نیز در روز دوم این نمایشگاه با حضور متخصصان، کارشناسان، اقتصادانان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار شد.

سومین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین انجمن ها و اتحادیه های مرتبط برپا شد و در آن علاوه بر شرکت های خصوصی، برخی سازمان ها و دستگاه های دولتی هم حضور و مشارکت دارند و جدیدترین تجهیزات و خدمات بخش های مرتبط با صنعت هتلداری را ارائه کردند.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه؛ ملزومات مورد نیاز هتلها همچون ظروف هتلی، مواد و لوازم بهداشتی و منسوجات مورد استفاده در هتلها، سیستم آشپزخانه های صنعتی، تجهیزات سلف سرویس و کیترینگ ، تجهیزات و دستگاه های نظافت و شستشو، تجهیزات رستورانی و کافی شاپ، پوشاک و اونیفرم مخصوص هتلها، سیستمهای اعلام خطر، دوربین های مدار بسته، سیستمهای روشنایی و چراغهای تزئینی ، تختخواب و مبلمان هتلی، ترولی و چرخ دستی، مواد غذایی، اتوماسیون و سیستمهای نرم افزاری ویژه هتلها و دکوراسیون و طراحی هتلها را به نمایش گذاشتند.

آشنایی و معرفی داشته ها، امکانات و ظرفیت های حوزه صنعت هتل داری کشور، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط ضعف صنعت هتل داری، ترغیب و تشویق افراد، شرکت ها و موسسات به ورود و سرمایه گذاری در این بخش، ایجاد زمینه های مناسب به منظور بهره گیری از ظرفیت های گردشگری و ایجاد اشتغال در کشور برخی از اهداف برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار