تجلیل و تکریم بانوان شاغل در اداره ناحیه یک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن

یزد(پانا)- به مناسبت ولادت سراسر سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک از بانوان شاغل در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل و تکریم بانوان شاغل در اداره ناحیه یک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، "زهره امیرچقماقی" در جلسه ای با حضور بانوان شاغل در اداره ناحیه یک، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از بانوان همکار خواست با تاسی به حضرت زهرا (س)، در جهت ارتقاء و پیشبرد اهداف سازمانی تلاش نمایند.

مدیر ناحیه یک در ادامه با اشاره به این نکته که زنان در ساختن جامعه و رشد و اعتلای آن نقش اساسی دارند افزود: موفقیت هر مجموعه ای مرهون همکاری، همدلی و مشارکت صمیمانه همه اعضای آن در انجام بهینه وظایف محوله بوده و بانوان به لحاظ حساسیت و دقت در اجرای امور با همدلی و همفکری و در فضای کاری بدور از استرس و اضطراب میتوانند در جهت ارتقاء سازمان نقش موثری و تاثیر گذاری را ایفا نمایند.

"زهره امیرچقماقی" با یادآوری ویژگی ها و کمالات حضرت فاطمه زهرا (س) از جمله دانش و معرفت، فضایل اخلاقی، نجابت اظهار کرد : زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای همه‌ انسان‌ها به ‌ویژه زنان مسلمان است.

پس از آن مدیر ناحیه یک به سئوالات و درخواستهای مطرح شده از سوی خواهران شاغل پاسخ دادند و در پایان ضمن تقدیم لوح تقدیر از زحمات وتلاش بانوان اداره ناحیه یک قدردانی بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار