اعلام آمادگی سازمان دانش‌آموزی برای همکاری با اتاق اصناف در تهیه لباس فرم مدارس

بحری‌زاده: پروژه پوشاک و لباس فرم مدارس باید به گونه‌ای انجام شود که علاوه بر رونق تولید، رضایت دانش‌آموزان، والدین و مدیران مدارس از کیفیت، رعایت استانداردها و قیمت لباس حاصل شود

تهران (پانا) – نشست مشترک قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران با معاون اتاق اصناف کشور با موضوع بررسی نحوه همکاری‌های دو جانبه درباره پوشاک و لباس فرم مدارس در محل این سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی سازمان دانش‌آموزی برای همکاری با اتاق اصناف در تهیه لباس فرم مدارس

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی، در این جلسه که با حضور اسماعیل بحری‌زاده قائم‌مقام، فقیهی معاون اتاق اصناف کشور، سیدهادی دلبری معاون اقتصادی و علی نقی یزدان‌پناه مشاور سازمان دانش‌آموزی برگزار شد، قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی بر رسالت تربیتی این سازمان و اولویت آن تاکید و منظر ورود سازمان دانش‌آموزی به موضوع لباس فرم مدارس را با استناد به سند تحول بنیادین و با رسالت تربیتی مورد تاکید و تبیین قرار داد و گفت: در صورتی که با صلاحدید وزیر آموزش و پرورش اجرای این پروژه برای سال تحصیلی 1400-1399 به سازمان دانش‌آموزی واگذار شود، ترتیبی اتخاذ خواهیم کرد تا رضایت ذی‌نفعان اصلی یعنی اولیا و دانش‌آموزان فراهم شود. دانش‌آموزان و والدین باید نسبت به فرآیند اجرای این پروژه، کیفیت لباس فرم و قیمت آن رضایت داشته باشند.

اسماعیل بحری‌زاده با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی و اتاق اصناف از ظرفیت‌های بسیار خوبی برای همکاری دو جانبه برخوردارند، ادامه داد: این همکاری می‌تواند مسیر را برای اجرای هرچه بهتر پروژه لباس فرم مدارس هموارتر کند. مطمئناً اگر ظرفیت‌های دو طرف در کنار هم قرار بگیرد، با هم‌افزایی مثبتی که اتفاق خواهد افتاد، در سال آینده عملکرد شفاف‌تر و رضایت بخش‌تری را شاهد خواهیم بود.

او در این نشست اعلام کرد از جمله این اقدامات تشکیل کمیته‌ای سه جانبه با مشارکت سازمان دانش‌آموزی، اتاق اصناف و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است تا درباره قیمت تمام شده پوشاک دانش‌آموزان تصمیم نهایی و قطعی گرفته شود تا با تنوع قیمت‌گذاری روبه‌رو نباشیم.

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت حفظ منافع تولیدکنندگان تأکید کرد و افزود: ما در این طرح نه تنها به دنبال ضرر هیچ واحد تولیدی نیستیم بلکه بالعکس به دنبال رونق تولید داخلی بوده و تلاش می‌کنیم که همه افرادی که در سال‌های گذشته در انجام این پروژه دخیل بوده‌اند، در چارچوب ضوابط و مقررات با تضمین کیفیت و خروجی کار با قیمت مناسب برای مصرف‌کننده، ورود پیدا کنند و آن‌ها هم بهره‌مند شوند.

بحری‌زاده در پایان بار دیگر بر آمادگی این سازمان برای انجام و اجرای پروژه لباس فرم مدارس در صورت تامین الزامات اجرایی و حقوقی و حمایت‌های لازم تاکید کرد.

در این نشست فقیهی معاون اتاق اصناف کشور نیز ضمن استقبال از همکاری‌های دوجانبه و تدابیر سازمان دانش‌آموزی برای اجرای هر چه بهتر این پروژه، به ظرفیت‌های قانونی اتاق اصناف اشاره و آمادگی کامل خود را برای بهره برداری از این ظرفیت‌ها و افزایش بهره وری در این پروژه اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار