موفقیت در زندگی، مبتنی بر کسب مهارت های اجتماعی

تهران (پانا ) - دوره ضمن خدمت مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی با حضور بیش از یکصد نفر از معاونان و مربیان پرورشی خواهر و برادر منطقه چهار در مرکز آموزش نیروی انسانی حضرت باقرالعلوم(علیه السلام) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت در زندگی، مبتنی بر کسب مهارت های اجتماعی

دوره ضمن خدمت مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی با حضور بیش از یکصد نفر از معاونان و مربیان پرورشی خواهر و برادر منطقه چهار در مرکز آموزش نیروی انسانی حضرت باقرالعلوم(علیه السلام) برگزار شد.

آزیتا فکور، مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه چهار شهر تهران با اشاره به حضور گسترده مربیان در این دوره با رویکرد توانمندسازی و مهارت محوری، موفقیت در زندگی را مبتنی بر کسب مهارت های اجتماعی و منطبق با اهداف ساحت های تربیتی سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش عنوان کرد.

این دوره که در پنج جلسه پیش بینی شده بود، با حضور اساتید متخصص در زمینه آشنایی با هویت تشکیلاتی، آموزش مهارت های زندگی، فضای مجازی و سواد رسانه، امداد و نجات و روانشناسی دینی برگزار شد. گفتنی آزمون پایانی این دوره عصر امروز شنبه 26 بهمن ماه در مرکز آموزش نیروی انسانی حضرت باقرالعلوم(علیه السلام) آموزش و پرورش منطقه چهار برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار