معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر

استان بوشهر در برخی از کد رشته‌های آزمون سراسری تکمیل ظرفیت خواهد داشت

بوشهر(پانا)_معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز آموزشی استان بوشهر در برخی از کد رشته‌ها تکمیل ظرفیت خواهیم داشت.

کد مطلب: ۱۰۲۳۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
استان بوشهر در برخی از کد رشته‌های آزمون سراسری تکمیل ظرفیت خواهد داشت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، عبدالرضا بندری با اعلام این خبر افزود: در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ تعداد قبول‌شدگان نهایی برای تحصیل در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در برخی از استان‌های کشور به میزان ظرفیت ایجادشده نبوده است

وی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش برای تأمین و تربیت بخشی از نیروی انسانی موردنیاز آموزشی خود در برخی استان‌ها ازجمله استان بوشهر در برخی از کد رشته‌ها تکمیل ظرفیت خواهد داشت.

بندری اظهار داشت: داوطلبان واجد شرایط در صورت داشتن نمره کل نهایی ۶۵۰۰ و بالاتر می‌توانند بر اساس بعضی از شرایط اعلامی سازمان سنجش می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که قبلاً در یکی از کد رشته‌های دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش معرفی‌شده‌اند ولی به علت مواردی از جمله پزشکی، معدل و سن واجد شرایط نبودند، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت نیستند.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: داوطلبانی که دلیل مردودی آن‌ها فقط نداشتن حد نصاب لازم در مصاحبه اختصاصی بوده، مجاز به انتخاب رشته مجدد در این مرحله تکمیل ظرفیت خواهند بود.

بندری گفت: داشتن حداقل معدل کل ۱۴ در دوره متوسطه دوم و برخورداری از سلامت کامل تن و روان و شرایط مناسب جسمانی برای حسن انجام وظیفه معلمی، داشتن حداکثر سن ۲۲ سال تمام در بدو ورود به دانشگاه و همچنین نمره علمی ۶۵۰۰ که گفته از شرایط بسیار الزامی برای شرکت در تکمیل ظرفیت است.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر نیز در مرحله تکمیل ظرفیت ۴۶ نفر جذب خواهد کرد خاطرنشان کرد: این تعداد نیرو برای آموزش ابتدایی جذب می‌شوند که با توجه به ظرفیت استان، ۴ زن و ۴۲ مرد می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار