مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان : تا ۳۰ بهمن شناسنامه افرادی که شناسنامه شان مفقود شده صادر می‌شود

زاهدان(پانا) _ مدیر کل ثبت احوال استان گفت: تمامی افراد بالای ۱۸ سال که شناسنامه آنان مفقود شده است و می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، شناسنامه آن‌ها تا ۳۰ بهمن‌ماه صادر و تحویل می شود .

کد مطلب: ۱۰۲۳۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان : تا ۳۰ بهمن شناسنامه افرادی که شناسنامه شان مفقود شده صادر می‌شود

رضا راحت دهمرده اظهار کرد: روند صدور شناسنامه مفقود شده بر اساس قانون یک ماه پس از زمان درخواست به ادارات ثبت احوال است که با توجه به الزام ارائه شناسنامه جهت شرکت در رای گیری، بخشنامه ای از طرف معاون امور اسناد هویتی و رئیس ستاد انتخابات سازمان ثبت احوال کشور صادر و در جهت رفع مشکل مردم برای حضور در انتخابات ، افرادی که شناسنامه آنان مفقود شده و درخواست آنان تا 30 بهمن به ادارات ثبت احوال واصل شده باشد برای آنان شناسنامه صادر می شود.

او ادامه داد: ادارات ثبت احوال در روز پنجشنبه یک اسفندماه تا ساعت 16 و در روز جمعه دوم اسفند ماه تا پایان زمان رای گیری آماده ارائه خدمات و رفع مشکلات هویتی به هم استانی های عزیز است.
مدیرکل ثبت احوال تصریح کرد: یکی دیگر از الزامات شرکت در انتخابات و رای گیری داشتن شماره ملی است که در تمامی شناسنامه های قدیمی و مکانیزه شماره ملی درج شده است و در صورتی که فردی تاکنون شماره ملی خود را اخذ نکرده است می تواند با مراجعه به ادارات ثبت احوال نسبت به اخذ شماره ملی خود اقدام نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار