قائم مقام سازمان دانش‌آموزی در همایش یاوران انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد:

حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه یاور انقلاب بود

یاسوج (پانا) - قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور در همایش یاوران انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حاج قاسم سلیمانی که شما دانش آموزان پیشتاز، یاد و نام او را به بزرگی زنده کردید یک یاور شجاع برای انقلاب اسلامی بود که بیش از چهار دهه از عمر با برکت خود را در جهاد و مقاومت سپری کرد و در میدان رزم، مزد مجاهدت خود را گرفت و شربت شیرین شهادت را نوشید.او به معنای واقعی کلمه یاور انقلاب بود.

کد مطلب: ۱۰۲۳۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه یاور انقلاب بود

همایش بزرگ یاوران انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اسماعیل بحری زاده قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور، دهقانی معاون فعالیت های تشکیلاتی، یزدانپاه مشاور سازمان دانش آموزی، زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش، مرادی مدیر سازمان دانش آموزی استان، میرمحمدی معاون اجتماعی استاندار، مقدم شهردار یاسوج، خاضع رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان، ملک حسینی معاون پرورشی، یاری معاون پشتیبانی اداره کل، حسن زاده مدیر آموزش و پرورش بویراحمد و دانش آموزان و مربیان پیشتاز دختر در سالن پوریا ولی یاسوج برگزار شد.

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور در این همایش سه هزار دانش آموزی که با عنوان سپاس سردار و با اجرای توانمندیهای تشکیلاتی دانش آموزان پیشتاز برگزار شد، اظهار کرد: از شما دانش آموزان پیشتاز که در این مانور عظیم شرکت کردید و برنامه های بسیار زیبایی که نشان از آمادگی شما بود به اجرا گذاشتید تشکر می کنم.

اسماعیل بحری زاده گفت: در طول چهل سال گذشته دشمنان این انقلاب از هر ابزاری که توانستند استفاده کردند تا انقلاب را با شکست یا توقف یا انحراف مواجهه کنند.

او با بیان اینکه ملت عزیر ایران هشت سال دوران دفاع مقدس را با عزت مقاومت کردند، افزود: دوران سازندگی، دوران جنگ نرم، تحریم های ظالمانه اقتصادی، دیپلماسی این ها رفتارها و اقدامات بسیار عظیمی بود که هر کدام از آنها برای از پای درآوردن نظام های مقتدر کافی بود، اما حضور مردم ایران و یاوران انقلاب مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و ایادی استکبار زد و به خواب باطل آنها اجازه ظهور و بروز نداد.

بحری زاده نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران را الگوی تمام عیار برای همه ملت ها آزاده جهان عنوان کرد و اظهار کرد: ما امروز بعد از چهل یک سال از پیروزی انقلاب در عرصه ها علمی و نانو، در عرصه های نظامی و موشکی و در عرصه های فرهنگی و سیاسی در اوج قلعه های افتخار قرار گرفته ایم.

این مقام مسئول با اشاره به آرمانهای انقلاب گفت: ما در همایش دانش‌آموزی پیشتازان استان کهگیلویه و بویراحمد همنوا با 500 هزار نفر از پیشتازان سراسر کشور در مانور باشکوه یاوران انقلاب یکبار دیگر با آرمانهای امام خمینی (ره) و رهبر کبیر انقلاب و شهدای بزرگوار تجدید میثاق و پیمان می‌بندیم که این مسیر نورانی را با قدرت و اقتدار بیش از پیش ادامه خواهیم داد و تلاش خواهیم کرد .

بحری‌زاده با اشاره به اینکه یاوران انقلاب یادواره‌ شهید حاج قاسم سلیمانی است، اظهار کرد: این شهید نزدیک ترین الگوی یک یاور انقلابی برای ماست، ما باید با مطالعه در شیوه و سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی و ویژگی‌های اخلاقی این شهید شاخص‌های یاوران انقلاب را شناسایی کنیم.

استان کهگیلویه و بویراحمد در فعالیت های تشکیلاتی در رتبه دوم کشور قرار دارد

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد دشت صفا و کوه وفا است و شما دانش آموزان پیشتاز، کوه وفاداری به آرمان های انقلاب هستید، تاریخ پر افتخار شما را مطالعه کرده ام در هیچ دوره ای مردم قهرمان و سلحشور شما در مقابل ظلم سر تعظیم فرود نیاوردند.

او با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه فعالیت های تشکیلاتی پیشتازان از لحاظ ضریب نفوذ در تعداد مدارس در سطح کشور مقام اول را کسب کرده است، گفت:این استان در جذب مربیان تشکیلاتی نیز در سطح کشور رتبه دوم را دارد و در محور جذب دانش آموزان پیشتاز در سطح کشور رتبه پنجم کشور کسب را کرد.

بحری زاده وضعیت کلی سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد را در کشور مطلوب توصیف کرد و افزود: به طور میانگین در ارزیابی کلی سازمان دانش آموزی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در فعالیت های تشکیلاتی در رتبه دوم کشور قرار دارد.

برگزاری مسابقه دانش آموزی

بحری‌زاده قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور، در همایش یاوران انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقه‌ دانش‌آموزی تحت عنوان "به نظر شما ویژگی‌های یاوران انقلاب در سبک زندگی یاور شجاع انقلاب شهید حاج قاسم سلیمانی کدامند؟" خبر داد.

دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را به سازمان دانش‌آموزی استان به آدرس:یاسوج،گلستان 14، ساختمان قدیم نهضت سوادآموزی، طبقه دوم، ارسال نمایند و یا اینکه آثار خود را به مدیر مدرسه تحویل دهند. مدیران مدارس می‌توانند آثار جمع‌آوری شده را یکجا به سازمان ارسال نمایند. آثار جمع‌آوری شده برای داوری به سازمان دانش‌آموزی کشور ارسال خواهند شد و به آثار برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار