شوراهای دانش آموزی مدارس ناحیه یک بهارستان نمایندگان خود را برای کسب کرسی دهمین دوره مجلس دانش آموزی انتخاب کردند

بهارستان (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی ناحیه یک بهارستان گفت: 40 دانش آموز مقطع متوسطه دوم ناحیه یک بهارستان شامل 20 دانش آموز پسر و 20 دانش آموز دختر در این انتخابات به عنوان کاندیدا حضور داشتند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای دانش آموزی مدارس ناحیه یک بهارستان  نمایندگان خود را برای کسب کرسی دهمین دوره مجلس دانش آموزی انتخاب کردند

علی طالب‌نیاروشن افزود: هر کدام از این دانش‌آموزان اعضاء برتر شورای دانش آموزی مدارس دوره متوسطه ناحیه یک بهارستان هستند.

رییس سازمان دانش آموزی ناحیه یک بهارستان بیان کرد: پس از رأی گیری 4 منتخب پسر و 4 منتخب دختر به عنوان افراد برگزیده برای کاندیدا شدن در انتخابات مجلس دانش‌آموزی در سطح شهرستان‌های استان تهران مشخص و معرفی شدند.
او ادامه داد: دانش‌آموزان عضو مجلس دانش آموزی کشور با مشارکت و همکاری داوطلبانه انواع مهارت‌های اساسی از قبیل حل مسأله، مسؤولیت پذیری، رقابت سالم و تصمیم گیری را فرا می‌گیرند.
مجلس دانش‌آموزی یک تشکل و نهاد صنفی مشورتی است که اعضای آن در زمینه انواع مسائل، مشکلات و مباحث دانش‌آموزی بحث و تبادل نظر کرده و نظر‌های خود را در قالب سند تدوین و به مراجع تصمیم گیری ارائه می‌دهند.
گفتنی است آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان بالغ بر 63 هزار دانش‌آموز پسر و دختر مشغول به تحصیل در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارد.

خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار