افتتاح دو مدرسه در تالش و آستارا

رشت (پانا) - در هشتمین روز از دهه مبارک فجر مدرسه 6 کلاسه روستای هره دشت لیسار تالش و همچنین دبستان 6 کلاسه حشمت آستارا با حضور استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۲۲۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دو مدرسه در تالش و آستارا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مدرسه هره دشت لیسار تالش با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون تومان در مدت کمتر از یک سال ساخته شده است. مدرسه برکت هره دشت دارای 6 کلاس درس، یک دفتر، یک نمازخانه، اتاق رایانه و زمین چمن مصنوعی برای بازی دانش آموزان است.

این مدرسه در دو طبقه و با زیربنای 390 مترمربع و در زمینی به مساحت2100 مترمربع بنا شده است. در این مدرسه 102 دانش آموز در این دبستان مشغول تحصیل خواهند بود.

همچنین با حضور استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان دبستان 6 کلاسه برکت حشمت لوندویل شهرستان آستارا با یک‌ میلیارد و 551 میلیون تومان به بهره برداری رسید. مساحت عرصه و فضای آموزشی دبستان 6 کلاسه برکت حشمت به ترتیب یک‌هزار و 827 مترمربع و 475 مترمربع و در دو طبقه احداث‌شده است که شامل: سرویس بهداشتی، نمازخانه، سالن چندمنظوره و دیگر امکانات آموزشی مجهز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار