رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا :

قرار بود با انقلاب، احکام نورانی اسلام و قرآن، طبقات محروم و مستضعفین ولی نعمت ما باشند

ورامین(پانا) - مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد امام حسین (ع) ورامین با حضور مسئولین و مردم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
قرار بود با انقلاب، احکام نورانی اسلام و قرآن، طبقات محروم و مستضعفین ولی نعمت ما باشند

حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد امام حسین (ع) ورامین برگزار شد، طی سخنانی گفت: ملت عزیز ما باید روز به روز با تاریخ انقلاب بیش از پیش آشنا شوند، قرن نوزدهم، قرن تحقیر و مقابله با دین بود و استراتژی این قرن اسلام زدایی از کشورهای اسلامی و به کنار زدن دین از جوامع اسلامی و کم رونقی دین در زندگی خصوصی شد.

او افزود: دین را عامل عدم توسعه و رشد کشورها معرفی می‌کردند و مدرنیته را عامل رشد می‌دانستند و راه رسیدن به توسعه را منوط به زدودن دین معرفی می‌کردند، استکبار جهانی امروز نیز برای دین زدایی و جدایی دین از سیاست تلاش می‌کند، استعمار نوین کاری کرد، که حکومت‌های مناطق اسلامی عواملی دست نشانده باشند و هیچ چیز از خود نداشته باشند و اصلاحات ارضی نسخه‌ای بود، که آمریکایی‌ها به رژیم منحوس پهلوی دادند و بدون کم و کاست اجرا شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: تا زمانی که مرحوم آیت الله بروجردی در قید حیات بودند، شاه جرأت اجرای اصلاحات ارضی و انقلاب سفید را نداشت، اما بعد از رحلت آیت الله بروجردی شاه به قم رفت و روحانیت را به سخره گرفت و تهدید کرد، کاری نکنید، که چکمه پدرم را بپوشم، به قم بیایم و با شما برخورد کنم.

او گفت: مساله جدایی دین از سیاست و اسلام زدایی تا اعماق فکر افراد بی سواد نیز نشسته بود، اما در شرایطی که دین افیون ملت‌ها و مایه پسرفت معرفی شد، انقلاب اسلامی آمد و این افکار را زدود.

حجت الاسلام ادیانی خطاب به برخی افراد و مسئولان بیان کرد: قرار نبود ما تاج شاهنشاه را به عمامه تبدیل کنیم، قرار بود احکام نورانی اسلام و قرآن را رواج دهیم، قرار بود طبقات محروم و مستضعفین ولی نعمت ما باشند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار