برگزاری اولین المپیاد متمرکز قرآنی مدارس شاهد شهر تهران

تهران (پانا) - اولین المپیاد متمرکز قرآنی مدارس شاهد شهر تهران در بخش دختران و پسران به میزبانی مدارس شاهد پسرانه منطقه 19 برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۲۲۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین المپیاد متمرکز قرآنی مدارس شاهد شهر تهران


با هدف انس با قرآن برگزار شد

.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران،در اولین روز این مسابقات مراسم افتتاحیه با حضور جهان آرا، رئیس اداره امورشاهد و ایثارگران شهر تهران، کارشناسان شاهد، مدیران مدارس ، معاونین پرورشی و دانش آموزان دختر مدارس شاهد برگزار گردید.

در ابتدایی مراسم جهان آرا، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران شهر تهران ضمن خوش آمد گویی؛ هدف از اجرای این المپیاد را انس با قرآن ، درک بهتر مفاهیم قرآن ، ایجاد فضایی با نشاط قرآنی و رقابت سالم و سازنده بیان کرد.

وی افزود: این المپیاد در 5 رشته قرائت، ترتیل، حفظ، قصه گویی و تواشیح در سه مقطع تحصیلی در 2 مرحله برگزار می شود که مرحله اول در آذرماه در سطح مدارس برگزار گردیده بود و منتخبین مدارس به استان معرفی شدند و امروز رقابت بین منتخبین مدارس شاهد شهر تهران برگزار می گردد .

شایان ذکر است در بخش دختران 33 نفر در رشته قصه گویی،43 نفر در رشته حفظ، 45 نفر در رشته ترتیل و 19 گروه در رشته همخوانی که جمعا 235 نفر و در بخش پسران 22 نفر در رشته قصه گویی، 31 نفر در رشته حفظ، 36 نفر در رشته قرائت و 22 گروه در رشته تواشیح جمعا 223 نفر با هم به رقابت پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار