فراخوان اولین جایزۀ روزنامه‌نگاری آموزش‌وپرورش ایران

تهران (پانا) -  «پایگاه خبری رب» با التفات به ضرورت روزنامه‌نگاری دانش‌بنیان در زمینۀ آموزش‌وپرورش اولین جایزۀ روزنامه‌نگاری آموزش‌وپرورش ایران را در 8اسفند1398 پیشکش می‌کند. 

کد مطلب: ۱۰۲۱۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان اولین جایزۀ روزنامه‌نگاری آموزش‌وپرورش ایران

با توجه به کارکردهای روزنامه‌نگاری علم در زمینۀ آموزش‌وپرورش، هدف از برگزاری این رویداد رقابتی و غیردولتی، تشویق فعالان علمی و رسانه‌ای به روزنامه‌نگاری دانش‌بنیان در زمینۀ آموزش‌وپرورش است تا از این راه بتوان به اهدافی از این دست نزدیک‌تر شد.

پوشش خبری رویدادهای آموزش‌وپرورش کشور؛ معرفی فرصت‌ها و زمینه‌های یادگیری دانش‌؛ آموزش‌وپرورش برای فرهنگیان و دانشجومعلمان و دانشجویان؛ خبررسانی رویدادهای آموزشی و پژوهشی در زمینۀ آموزش‌وپرورش؛ تدوین و تبیین شبکه‌ای مسئله‌های آموزش‌وپرورش کشور به‌منظور هم‌اندیشی و ارائه راهکار؛ بازتاب یافته‌های پژوهشگران و دیدگاه اندیش‌ورزان تربیت‌پژوه و زمینه‌سازی برای گفت‌وگوهای علمی؛ گزارش برنامه‌ها و سیاست‌های آموزشی کشور؛ بازتاب دیدگاه‌ها و تصمیم‌های مدیران آموزش‌وپرورش رسمی به‌منظور بررسی‌های کارشناسی و تقویت روزنامه‌نگاری انتقادی، راه‌حل‌گرا و دانش‌بنیان در زمینه آموزش‌وپروش. زیرا که باور داریم روزنامه‌نگاری، سازندگی است.
این رویداد علمی‌رسانه‌ای به‌کوشش پایگاه خبری رب، به‌مناسبت روز تربیت اسلامی در 8اسفند1398 برگزار می‌شود. بدین وسیله از یکایک فعالان رسانه‌های نوشتاری، خبرنگاران خبرگزاری‌ها، استادان و دانشجویان و دانشجومعلمان، فرهنگیان و کنشگران نظام آموزش‌وپرورش کشور دعوت می‌شود در این رقابت آزاد و حرفه‌ای شرکت کنند.

رقابت‌کنندگان شامل گروه‌های زیر می‌شوند:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار