برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی در27 بهمن

گرگان (پانا) _ به گزارش خبرنگار پانا، جلسه ستاد استانی انتخابات دهمین دوره شورای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی استان گلستان با حضور احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان در سالن فرهنگی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد

گوهری راد ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت:سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به‌عنوان یکی از اسناد بالادستی بوده و سیاست‌هایی که در این سند لحاظ شده تربیت اجتماعی، سیاسی و نقش دانش‌آموز محوری است که می‌توانیم تبلور سیاست دانش‌آموز‌محوری را در مجلس دانش‌آموزی و به طبع آن در شوراهای دانش‌آموزی ببینیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان اضافه کرد: انتخابات استانی دهمین دوره مجلس دانش آموزی 27 بهمن ماه امسال در کانون طه گرگان برگزار می شود که طی آن 2دانش آموز پسر و 2 دانش آموز دختر انتخاب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: این دانش آموزان از حیث اخلاق و تحصیل و دیگر فاکتورهای شخصیتی مثل داشتن روحیه کارتیمی، جز دانش آموزان منتخب و از پایه های نهم و دهم خواهند بود.

در ادامه سید خلیل حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: تجربیات خوبی در استان از برگزاری دوره های قبل انتخابات مجلس دانش آموزی وجود دارد که می تواند انتخابات در پیش رو مورد استفاده قرار بگیرد.

مریم سلطانی مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش گلستان نیز در این جلسه با تشریح روند برگزاری انتخابات مرحله استانی، سلامت انتخابات را اصل تربیت دانست و اظهار امیدواری کرد که چهار دانش‌آموز منتخب می توانند نمایندگان شایسته‌ای دانش آموزان استان در مجلس دانش آموزی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار