امام جمعه شهرستان ورامین : ملت ایران در ۴۱ سالگی انقلاب اوج اقتدار خود را نشان خواهند داد

ورامین (پانا) -مراسم دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه های دیار ۱۵ خرداد به مناسبت دهه مبارک فجر با امام جمعه ورامین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرستان ورامین : ملت ایران در ۴۱ سالگی انقلاب اوج اقتدار خود را نشان خواهند داد

در این مراسم آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین طی سخنانی بیان کرد: ورامین با سابقه فراوان و درخشانی که در انقلاب اسلامی داشته و دارد، همیشه و همه جا در صحنه های انقلاب حاضر بوده است و به این کار خود افتخار می کند.

وی ادامه داد: امروز باید وضعیت واقعی قبل از انقلاب برای جوانان بازگو شود و گفته شود که امام خمینی (ره) چرا قیام کرد و چگونه حرکت کرد.

وی خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب ایران، همه مردم و مسئولین کشور زیر سلطه آمریکایی ها بودند و بدون اجازه نمی توانستند کاری انجام بدهند اما امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و استقلال می بینیم.

امام جمعه شهرستان ورامین افزود: در زمان شاه و قبل از انقلاب مردم ما در اوج ذلت بودند، بنده خود آن روزها را دیدم و باید بازگو کنم، امروز ملت ایران با تمام فشارهای اقتصادی در بهشت زندگی می کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین به دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی در جهان همانند خورشید می درخشد و این درخشش مدیون فداکاری ها و جهادگری های امام خمینی(ره) می باشد.

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی خاطر نشان کرد: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باری دیگر مردم انقلابی و فهیم ایران به صحنه می آیند و به تمام جهان نشان خواهند داد که ایران اسلامی ۴۱ سالگی خود را با اقتدار جشن خواهد گرفت.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار