یکی از رزمندگان جنگ تحمیلی:

رزمندگان اسلام با تفکرشان رژیم بعث را شکست دادند

قزوین (پانا) - یکی از رزمندگان جنگ تحمیلی در ویژه برنامه «لاله های روشن» با اشاره به فداکاری های رزمندگان اسلام در برابر دشمن، گفت: رزمندگان اسلام با تفکرشان رژیم بعث را شکست دادند و سلاح ما در برابر تجهیزات نظامی عراق بسیار محدود بود.

کد مطلب: ۱۰۲۱۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
رزمندگان اسلام با تفکرشان رژیم بعث را شکست دادند

ویژه برنامه «لاله های روشن» با یادمان شهید محمد انصاریان در مدرسه خانم قزوین برگزار شد و در این مراسم حسنعلی پور رئیس سازمان دانش آموزی استان، پدر شهید انصاریان و مربیان و دانش آموزان حضور داشتند.

محمدرضا صدیقی عضو سابق شورای شهر قزوین در این مراسم با اشاره به تهدیدات زیاد صدام و برنامه هایی که رژیم بعث و دنیا برای نابود کردن ایران اسلامی در سر داشت، اظهار کرد: اگر رزمندگان و فداکاری ها و ایثارگری های آن ها نبود، امروز اهواز و خرمشهری وجود نداشت و ما باید برای رفت و آمد به آنجا ویزا تهیه می کردیم.

وی افزود: صدام ظرف 48 ساعت کویت را تصرف کرد اما همین رژیم وقتی که با آمادگی کامل و با کمک همه دنیا به ایران حمله کرد، مردم خرمشهر 35 روز با دست خالی مقاومت کردند و این نوع مقاومت در دنیا بی نظیر است.

این رزمنده جنگ با اشاره به فداکاری های رزمندگان اسلام در برابر دشمن، گفت: رزمندگان اسلام با تفکرشان رژیم بعث را شکست دادند و سلاح ما در برابر تجهیزات نظامی عراق بسیار محدود بود.

صدیقی با اشاره به یک خاطره از صدام، بیان کرد: یک خبرنگار از صدام پرسید که چرا وقتی به ایران حمله کردی همیشه لباس نظامی تنت بود اما در هنگام حمله به کویت لباس نظامی نداشتی، صدام پاسخ داد که من در جنگ با ایران با مردان روبرو بودم اما در مقابل کویت من مردی نمی دیدم و این اقتداری است که حتی دشمنان ایران اسلامی نیز به آن اقرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار