برگزاری کارگاه های طرح های مشاوره ای (مناطق سیل زده) در آبادان

آبادان (پانا) - رییس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: کارگاه های تخصصی طر های مشاوره ای مناطق سیل زده ویژه مشاوران و مدیران مدارس دوره اول شهرستان های آبادان و خرمشهر به میزبانی آبادان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد

پروین کاوه در کارگاه های تخصصی آموزشی مشاوران و مدیران مدارس آبادان و خرشهر بیان کرد:کشور ما همواره با بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه مختلف روبرو بوده است که این حوادث، غیر قابل پیش‌بینی و اثرگذار بر زندگی فردی، اجتماعی و اقتصادی هستند.
او در ادامه توضیح داد: آسیب‌های روانی درجریان بلایای طبیعی ممکن است در ابتدا خیلی چشمگیر و مشخص نباشد، اما پس از گذشت زمان آشکار می‌شوند و عواقب روانی حوادث گاهی تا پایان عمر باقی می‌ماند و اکثر مواقع مورد غفلت قرار می‌گیرد. زخم‌های روانی افراد گرچه پنهان هستند ولی سبب رنج ، ناتوانی و اُفت کارکرد برخی از آنها می‌شود.

کاوه در خصوص برگزاری کارگاه های تخصصی برگزار شده در شهرستان آبادان گفت: این کارگاه ها در راستای طرح های وزارتی مشاوره ای در مناظق سیل زده و با تأکید بر مشکلات روانشناختی ازسیل و سایر بلاها و همچنین رفتارهای خود آسیب رسان در دانش آموزان به صورت مستقل برای مشاوران و مدارس دولتی و غیر دولتی دوره اول متوسطه آبادان برگزارشد.

رییس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش خوزستان یاد آور شد: اجرای طرح های ذکر شده از اواخر آذرماه سال جاری در تمام استان خوزستان برای دانش آموزان، اولیا، مشاوران و مدیران مدارس در حال اجرا است.

گفتنی است محل برگزاری کارگاه های تخصصی طرح های مشاوره ای مناطق سیل زده در سالن اجتماعات دبیرستان دخترانه مهرگان 2 آبادان برگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار