رییس بهزیستی بهاباد خبر داد

۲۵ مددجوی بهزیستی بهاباد جذب بازار کار شدند

بهاباد (پانا ) همزمان با چهارمین روزه جشن‌های دهه فجر با افتتاح ۲ کارگاه خیاطی و بسته‌بندی خشکبار با صرف ۷۰۰ میلیون ریال زمینه اشتغال ۲۵ نفر از مددجویان زیرپوشش بهزیستی بهاباد فراهم شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
۲۵ مددجوی بهزیستی بهاباد جذب بازار کار شدند

رییس اداره بهزیستی بهاباد روز سه شنبه در حاشیه افتتاح ۲ کارگاه یادشده به خبرنگار ایرنا گفت: در یکی از این کارگاه ها انوع خشکبار، حبوبات و ادویه بسته بندی می شود، و از ۲ هفته دیگر بسته بندی آجیل عید نیز در دستور کار قرار دارد.

حسن عبداللهیان بهابادی، با تاکید بر اینکه ایجاد استانداردهای خدمات‌رسانی و توانمندسازی معلولان موجب پویایی جامعه هدف در کنار سایر شهروندان می‌شود، اظهار داشت: هنگامی که نقصی در وضعیت جسمی یک فرد رخ دهد باید او را توانمند کرد و به چرخه اقتصادی بازگرداند که این کار از طریق تأمین استانداردها در زمینه خدمات این نهاد صورت می گیرد.

وی تصریح کرد : خودکفایی و توانمندکردن معلولان ، رساندن آنها به استقلال اقتصادی و خروج این افراد از چرخه جامعه معلولان از جمله اهداف نهایی راه اندازی چنین مراکزی است و راه اندازی خط تولید برای مددجویان می تواند توانایی های آنها را نشان دهد.

این فعال اجتماعی حوزه معلولان شهرستان بهاباد خاطرنشان کرد: امروز جامعه باید توانمندی افراد زیر حمایت بهزیستی به خصوص معلولان را باور و این مسیر را برای آنها هموار کند.

عبداللهیان بهابادی تصریح کرد : امید می رود بر اساس همت جمعی با مساعدت مسوولان و خیرین، تمامی مددجویان زیرپوشش بهزیستی دارای شغل پایدار شوند تا با افزایش نشاط اجتماعی این افراد، شاهد جامعه ای پویا، فعال و شاد در جامعه باشیم.

در مراسم افتتاح کارگاه خیاطی و بسته بندی خشکبار ، فرماندار ، معاون توانبخشی اداره بهزیستی استان یزد، امام جمعه ،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، دبیر ستاد دهه فجر شهرستان و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند .

تعداد معلولان زیرپوشش بهزیستی بهاباد حدود ۴۵۰ نفر است که تعدادی از آنها چشم انتظار ایجاد اشتغال از سوی افراد خیر، نهادها و سازمان های اجتماعی مردمی و دولتی هستند.

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار