اعلام هشت فیلم پر مخاطب جشنواره فیلم فجر

شیراز(پانا)_مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر شیراز هشت فیلم پرمخاطب جشنواره فجر شیراز را درخت گردو، خوب بد جلف ۲، خروج، شنای پروانه، دو زیست، مغز استخوان، روز صفرو سه کام حبس برشمرد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام هشت فیلم پر مخاطب جشنواره فیلم فجر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، محسن خباز گفت: استقبال شیرازی ها از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر در روزهای نخست پیش فروش بلیت‌های جشنواره به نحوی بود که برخی فیلم‌ها در همان ساعات نخست در پردیس گلستان و هنر شهر آفتاب با تکمیل ظرفیت روبرو شدند.

خباز افزود: درخت گردو به کارگردانی محمد حسین مهدویان، خوب بد جلف ۲ به کارگردانی پیمان قاسم خانی ، خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت، دو زیست به کارگردانی برزو نیک نژاد، مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی، روز صفر به کارگردانی سعید ملکان و سه کام حبس به کارگردانی سامان سالور تا به امروز فیلم های پر فروش این دوره از جشنواره بوده اند.

او ادامه داد: این در حالی است که ۲۱ عنوان فیلم جشنـواره شیراز با انتخاب های مطالعه شده ی مخاطبان روبرو شده است و این استقبـال نـوید یک جشنـواره با نشــاط را به همـراه دارد و گفتنی است، تلاش می شود با توجه به درخواست های مکرر مخاطبـان مبنی بر دیدن فیلم های جشنــواره سانس های فوق العاده ای پیش بینی گردد، از نکات قابل توجه این جشنـواره اقبال مـثال زدنی فیلم شنای پروانه به کارگـردانی محمد کـارت تنـها کارگـردان شیرازی حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنــواره فیلم فجـر می توان یاد کرد.

برگزارکنندگان نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز درصدد هستند که عناوین دیگـری به جشنواره اضـافه نمایند و خرید بلیت از طریق سایت irantic.com برای علاقه‌مندان میسر است.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر شیراز در پایان افزود: قیمت بلیت‌ها در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس برای هر فیلم ١٥ و ١٠ هزار تومان و در مجموعه‌ فرهنگی سینمایی هنرشهر آفتاب و پردیس سینمایی گلستان ٢٠ هزار تومان خواهد بود.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز، همزمان با سی‌و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار