اولویت‌های پلیس آگاهی در سال آینده چیست

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی ناجا از افزایش 4.2 درصدی کشف مجموع جرایم در 9 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه خبرداد و گفت در حوزه جرایم جنایی به طور میانگین حدود 90 درصد کشف جرایم افزایش داشته است.

کد مطلب: ۱۰۲۰۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اولویت‌های پلیس آگاهی در سال آینده چیست

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محسن حسن خانی در جلسه بازدید فرمانده ناجا از مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی وکشف علمی جرایم، اظهار کرد: کمال تقدیر و تشکر را از فرمانده ناجا به خاطر پذیرفتن بازدید از این مرکز را داریم چرا که سعادت بزرگی است، در خدمت وی باشیم.

وی به ابراز رضایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از عملکرد نیروی انتظامی اشاره و بیان کرد: ان شاءالله بتوانیم به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عمل کرده و سربازان خوبی برای ولایت باشیم.

این مقام ارشد انتظامی به تاکیدات فرمانده ناجا مبنی بر اهمیت پلیس آگاهی که مجموعه تخصصی است، اشاره و تصریح کرد: هر چه همت و فعالیت خود را افزایش دهیم نتیجه آن آرامش و امنیتی است که برای مردم به وجود می آوریم.

سردار حسن خانی با بیان اینکه عملکرد مجموعه کارکنان پلیس آگاهی مجاهدانه، ارزشمند و قابل سپاس است، خاطرنشان کرد: رعایت حقوق شهروندی، هوشمند سازی، اشراف اطلاعاتی، صیانت از سرمایه های انسانی و مصون سازی از مهمترین رویکردهای پلیس آگاهی به شمار می آید.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: تعیین تکلیف پرونده های معوق، تشدید مبارزه با سرقت، افزایش کشف جرایم(سرقت، جعل ، کلاهبرداری و ...)، توسعه و ارتقاء کشف، اشراف اطلاعاتی با روزآمد سازی بانک های اطلاعاتی و دسترسی به آن و توسعه کشف علمی جرم از طریق روش های کارآگاهی و آزمایشگاهی از اولویت های این پلیس در سال 99 است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا از رشد 4.2 درصدی کشف مجموع جرایم در 9 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه خبرداد و گفت: در حوزه جرایم جنایی نیز به طور میانگین حدود 90 درصد افزایش کشف داشته ایم که امید است بتوانیم در آینده این میزان را ارتقاء دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار