ارسال کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان منطقه8 به مناطق سیل زده

تهران (پانا) - کاروان کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش منطقه 8 روز دوشنبه مورخ 14 بهمن 1398 در قالب طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» به استان سیستان و بلوچستان اعزام شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ارسال کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان منطقه8 به مناطق سیل زده

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، کاروان کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش منطقه 8 روز دوشنبه مورخ 14 بهمن 1398 در قالب طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» به استان سیستان و بلوچستان اعزام شد.

مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 در این رابطه اظهارداشت: با توجه به وقوع سیل ویرانگر در استان سیستان و بلوچستان و برخی نقاط جنوب شرقی کشور فرهنگیان و دانش آموزان منطقه 8 همگام، همدل و همراه با اراده، همت و عظمت ملت شریف ایران کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای حمایت و کمک به خسارت دیدگان سیل جمع آوری و در اختیار ستاد هماهنگی کمک های فرهنگیان و دانش آموزان اداره کل شهر تهران قرار داده تا به دست آسیب دیدگان سیل برسد.

همچنین وحید شیخی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه با اعلام این خبر که تمامی هدایای نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده توسط دانش آموزان و فرهنگیان این منطقه در تاریخ 14 بهمن 98 به فردگاه مهرآباد تهران جهت کمک به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شده است، عنوان کرد: هدایای غیر نقدی شامل البسه نو، پتو ، مواد غذایی و خوراکی، لوازم شوینده و بهداشتی، لوازم التحریر، بخاری برقی، کانکس و دیگر اقلام مورد نیاز هموطنان عزیز است.

معاون پرورشی و فرهنگی منطقه 8 اظهار کرد: مبلغ 250میلیون ریال کمک نقدی وصول و تحویل داده شده است.

شیخی این اقدام پسندیده دانش‌آموزان، فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان و خیرین نیکوکار را یکی از اهداف مهم تربیتی دانست و گفت: حوزه پرورشی و فرهنگی تلاش نموده در سختی ها و مشکلات اجتماعی در کنار آسیب‌دیدگان باشد و آنان را یاری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار