نواختن زنگ انقلاب در جماران و مدرسه کاشف الغطا منطقه 1

تهران(پانا) - سیاوش شهریور ، فرماندار شمیرانات در میان شادی دانش آموزان پبشتاز منطقه یک زنگ انقلاب را نواختند .

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ انقلاب   در جماران و مدرسه کاشف الغطا منطقه 1
روز شنبه مورخه 12/11/98 دختران پیشتاز دبستان کاشف الغطا در جماران با حضور سیاوش شهریور، فرماندار شمیرانات و فاطمه سیدمومن، معاونت پرورشی منطقه یک، زهرا سیف، مسئول سازمان دانش آموزی، حاج ملا علی، کارشناس مسئول حراست منطقه یک و تعدادی از کارشناس مسئولان منطقه، آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را با شور و اشتیاق فراوان خود جشن گرفتند.
در این مراسم سیاوش شهریور پس از ابراز ارادت به امام راحل، مقتدای اعظم انقلاب اسلامی، ضمن قدردانی از شهدای گرانقدر انقلاب وجنگ تحمیلی ومدافع حرم؛ دانش آموزان را فرزندان این انقلاب و آینده سازان کشور خواندند وبیان کردند عزت، استقلال، خودباوری و شکوفایی جامعه با عزم جزم دانش آموزان ساعی قابل دستیابی است و دختران باید با سعی و تلاش خود، بکوشند نقش مهمی در جامعه داشته باشند. ودر هر شغلی، انسان های بزرگ داشته باشیم.
سپس با اشاره به جمله نابرده رنج،گنج میسر نمیشود گفت: آینده متعلق به افرادی است که دارای اراده، علم و پشتکار هستند. دختران ایران زمین باید با سعی، تلاش، خودباوری، آگاهی و با شادی زمینه شکوفایی مملکت را فراهم سازند؛و ما میراث دار ده هزار سال سابقه فرهنگی هستیم و دشمن بداند که با داشتن دختران پرتلاش،آینده مال ماست و آنها شکست خواهند خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار