همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ایران :

گلبانگ انقلاب در کلیه مدارس شهرستان دهاقان به صدا در آمد

دهاقان (پانا) - همزمان با سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ایران در سال 1357، زنگ انقلاب در تمامی مدارس شهرستان دهاقان به صدا در آمد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
گلبانگ انقلاب در کلیه مدارس شهرستان دهاقان به صدا در آمد

در سالروز بازگشت تاریخی امام خمینی (ره) به میهن، ویژه برنامه گلبانگ انقلاب با حضور فرماندار، مسئولین نهادهای مختلف، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، روحانیت، معتمدین شهرستان و دانش آموزان، همزمان با کلیه مدارس در دبیرستان حضرت زینب کبری(س) برگزار شد.
قاسمیان، فرماندار شهرستان دهاقان، در ابتدا ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، با پرداختن به نقش تاثیر گذار امام خمینی (ره) در هدایت موثر انقلاب گفت: رمز موفقیت پیروزی این انقلاب، همراهی مردم با امام و پیروی و تاثیر پذیری از ایشان بود.
وی در ادامه با اشاره به سیر تاریخی انقلاب از ابتدا تا پیروزی، به تشریح ویژگی های برجسته امام خمینی(ره) پرداخته و افزود: ایشان برای مردم سرزمینش، در کمال مودت و دلسوزی، مهربان و متواضع بودند و تاریخ میهن همواره تحت تاثیر انقلاب حضرت امام(ره) خواهد بود.
در ادامه، راس ساعت 9 و 33 دقیقه، همزمان با لحظه ی تاریخی ورود امام به میهن، زنگ انقلاب با حضور مسئولین شهرستان به صدا در آمد و تصویر امام خمینی(ره) گلباران شد.
همچنین در این برنامه از خانواده های معظم دو شهید مبارزات انقلاب اسلامی، شهید رضویان و شهید موسوی، تجلیل به عمل آمد و لوح تقدیر و هدایایی به ایشان تقدیم گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار