برگزاری نشست مشترک معاون پرورشی و فرهنگی استان و معاون فرهنگی سپاه امام صادق(ع) بوشهر

خبرگزاری پانا : نشست مشترک معاون پرورشی و فرهنگی اد اره کل آموزش و پرورش و معاون فرهنگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا : در این نشست که علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و سرهنگ علی غضنفری معاون فرهنگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و جمعی از کارشناسان دو حوزه حضور داشتند، در خصوص انجام فعالیت های فرهنگی و تربیتی و مشاوره ای در مدارس و استفاده از ظرفیت های 2 حوزه برای پیشبرد اهداف و فعالیت های فرهنگی و دینی بحث و تبادل نظر انجام شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در این نشست گفت: به منظور انجام مطلوب فعالیت های فرهنگی و هنری و در راستای جلوگیری از فعالیت های موازی و پراکنده و هدفمند کردن این فعالیت ها، پیشنهاد می کنم قرارگاه فرهنگی استان با عضویت دستگاه های متولی فعالیت های فرهنگی از طریق استانداری تشکیل و راه اندازی شود.

علی موحدی تصریح کرد: ضرورت تشکیل این قرارگاه با توجه به نیاز شدید جامعه به برنامه ریزی و اجرای هدفمند طرح های کارشناسی شده فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان انقلاب و اسلام، بر همگان روشن است و زمان آن فرارسیده است که کارهای موازی و پراکنده را کنار گذاشته و همه در راستای بیمه کردن نسل نوجوان و جوان انقلاب گام های اساسی و اصولی برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار