فرماندار شیراز خبر داد:

برگزاری دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شیراز در آستانه ماه رمضان

خبرگزاری پانا: فرماندار شیراز از برگزاری دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهر در آستانه ماه رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۱۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جواد زرین کلاه در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل فرمانداری شیراز اظهار داشت: دو نمایشگاه ضیافت جهت عرضه مستقیم مایحتاج اولیه روزه داران عزیز در بلوار مدرس خیابان شهید دوران و نمایشگاه بین المللی شهرک گلستان به طور همزمان در شیراز افتتاح می شود.


وی افزود: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان نظارت بر قیمت ها و بازار در سطح شهرستان شیراز تشدید شده است و اکیپ های بازرسی مشترک متشکل از بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به همراه نمایندگان فرمانداری، مجمع امور صنفی، مرکز بهداشت و اداره کل تعزیرات از 9 تیرماه در قالب طرح ویژه نظارت بر بازار فعالیت خود را آغاز کرده اند و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.


زرین کلاه با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی نیز بر پا می شود، ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان عزیز امسال نیز علاوه بر بر پایی نمایشگاه ضیافت در شمال شهر ، همزمان مشابه این نمایشگاه نیز در جنوب شهر در خیابان شهید دوران به منظور تامین مایحتاج اولیه عزیزان روزه دار از جمله برنج، روغن، مرغ، گوشت منجمد و شکر با نرخ مصوب در 15 تیرماه سال جاری افتتاح و تا21 تیرماه ادامه خواهد داشت.


رئیس ستاد تنظیم و کنترل بازار شهرستان شیراز خاطر نشان کرد: عرضه کالا با قیمت مصوب تنها در دو نمایشگاه ضیافت به تنهایی نخواهد بود و با برنامه ریزی های انجام شده 20 بازارچه محلی شهرداری و تعداد 300 فروشگاه نیز نسبت به ارایه خدمات و کالا با نرخ مصوب تنظیم بازار اقدام می کنند.


زرین کلاه در پایان از تمامی شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران فروشی مراتب را به واحد بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان فارس و اداره تعزیرات گزارش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار