رقابت ۱۲۳۴ بوشهری در آزمون کتبی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

یک‌هزار و ۲۳۴ بوشهری در آزمون کتبی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با هم به رقابت پرداختند.

کد مطلب: ۱۰۰۹۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
رقابت ۱۲۳۴ بوشهری در آزمون کتبی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در برگزاری این آزمون گفت: هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن و عترت در ۴ گروه امتحانی و ۱۶ رشته با حضور ۳۴ موسسه و مرکز قرآنی در بوشهر برگزار شد.

فاطمه کرمپور بیان کرد: گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم با ۲ رشته، گروه معارف اهل بیت (ع) با ۲ رشته، گروه آموزش های الکترونیکی ۲ رشته و گروه حفظ قرآن کریم ۱۰ رشته را شامل می شوند.

وی با اشاره به اینکه هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در ۳ بخش الکترونیکی، کتبی و شفاهی برنامه ریزی شده است، افزود: مجری آزمون های الکترونیکی و کتبی بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آزمون شفاهی بر عهده اداره اوقاف و امور خیریه می باشد.

کرمپور اظهار داشت: بیش از ۱۶۰۰ نفر از استان در رشته های مختلف هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته ۵ رشد درصدی داشته است.

وی بیان داشت: بوشهر با ۴۴۹ نفر بیشترین و عسلویه و کنگان با ۸ نفر کمترین نفرات ثبت نام کننده در این دوره داشتند.

کرمپور به برگزاری آزمون رشته های الکترونیکی در تاریخ ۲۵ و ۲۶ دی ماه اشاره کرد و عنوان داشت: آزمون کتبی این دوره نیز در دو نوبت ساعت ۸:۳۰ سطوح مختلف رشته های حفظ و نوبت دوم سایر رشته در ساعت ۱۱ برگزار شد.

وی عنوان کرد: ۱۲۳۴ نفر در این دوره ثبت نام کرده بودند که از این شمار نفرات ۱۰۱۴ نفر زن و ۲۲۰ مرد را شامل می شوند.

کرمپور با اشاره به اینکه آزمون کتبی در هفت حوزه بوشهر، دلوار، دشتستان، خورموج، کنگان، جم و گناوه برگزار شد، افزود: حوزه بوشهر با ۴۴۹ و خورموج با ۵۶ نفر بیشترین و کمترین نفرات در حوزه های استان هستند.

وی یادآور شد: موسسه قرآنی طاها در بوشهر، موسسه قرآنی پیامبر اعظم(ص) در دلوار، موسسه قرآنی در دشتستان، موسسه قرآنی در خورموج، موسسه قرآنی در کنگان، موسسه قرآنی در جم، موسسه قرآنی در گناوه مجری برگزاری این آزمون در هفت حوزه استان را عهده دار بودند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: افرادی که در آزمون کتبی موفق به کسب امتیازات لازم شوند می توانند به اداره اوقاف و امور خیریه مراجعه و از نحوه و چگونگی برگزاری آزمون شفاهی اطلاع کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار