امام جمعه موقت فیروزکوه :رمز موفقیت انقلاب اسلامی مقاومت و مبارزه با استکبار است

فیروز کوه (پانا)- نماز جمعه یازدهم بهمن 98 در شهرستان فیروزکوه با حضور مردم ولایتمدار و ایراد خطبه های نماز جمعه توسط امام جمعه موقت شهرستان در مسجد جامع فیروزکوه برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۰۹۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت فیروزکوه :رمز موفقیت انقلاب اسلامی مقاومت و مبارزه با استکبار است

حجت الاسلام علیپور امام جمعه موقت شهرستان فیروزکوه در خطبه های نماز جمعه شهرستان اظهار کرد: بهترین توشه برای انسان کسب تقوا است و تقوا به معنای تابع هوای نفس نبودن است، علت کسب تقوا؛ حرکت در مسیری است که خداوند تعیین کرده است.

او در ادامه خاطر نشان کرد: انسان هم در کلام و هم در رفتار باید تقوا داشته باشد، اگر در جامعه افرادی هستند که مردم به خاطر پُست و مقام به آنان احترام می گذارند این امر از نظر منطق اسلام مردود است، شخصیت هایی همچون شهید قاسم سلیمانی در مکتب حضرت زهرا (س) تربیت یافته اند و این افراد عاشقِ مکتب حضرت زهرا (س) بودند و حقیقت را از مکتب آن حضرت کسب کردند.

امام جمعه موقت فیروزکوه افزود: امروزه در جامعه شاهدِ دو امر نفاق و دو دستگی و حب جاه، مقام و ثروت هستیم، این دو امر انسان را در مقابلِ ولایت و امامت قرار می دهد، رسیدن به مقام رفیع شهادت قرار گرفتن در مسیر ولایت است، اگر شما سخنرانی های شهید قاسم سلیمانی را در رسانه ها مشاهده کنید ایشان همیشه از ولایت فقیه صحبت می کرد.

این مقام مسئول با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی شکستن هِیمَنه کاذب استکبار بود، طبق فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به دلیل اینکه انقلاب اسلامی بر باور های دینی، ایمان و مردم انقلابی تکیه داشت دشمنان پیروز نشدند و رمز موفقیت انقلاب اسلامی چیزی جز مقاومت و مبارزه با استکبار نیست زیرا ذاتِ دشمن دشمنی کردن است.

او افزود: دشمنان در طرح مذاکره کاهش بودجه دفاعی را مطرح کردند، در کشور ما بعضی از مدیران درجه اول در سال های گذشته از کاهش بودجه دفاعی سخن می گفتند که سپاه، نظام و ارتش ما را زیرِ سوال برده بودند و این ها همان خواب هایی بود که دشمنان برای ما دیده بودند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه گفت: اگر امروز ۸۵ درصد مردمِ روسیه از پوتین و سیاست های او حمایت می کنند به دلیل این است که تاریخ و بد عهدی های آمریکا را مشاهده کردند.

او تصریح کرد: الحمدالله یک قوه قضائیه فعال و انقلابی در عرصه کشور حضور دارد؛ مردم هم باید زمینه برخورد با فساد را هموار کنند؛ قوه قضائیه به تنهایی اما به کُندی می تواند با فساد برخورد کند اما زمانی این کار سرعت می یابد که مردم مطالبه گری کنند.

این مقام مسئول افزود: انتخابات در پیشِ رو یک مشارکت مردمی است، جامعه در حساس ترین زمانِ خودش به سر می برد، وعده و خُلفِ وعده عده ای را مشاهده کردیم و درست است که در مشکلات اقتصادی به سر می بریم.

حجت الاسلام علیپورخاطر نشان کرد: ما امروز در جامعه به یک مشارکت مردمی با تفکر و انقلاب حضرت زهرایی نیاز داریم.

خبرنگار: فاطمه شاه حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار