استاندار یزد:

هیچگونه علائمی از وجود ویروس کرونا در یزد مشاهده نشده است

هر گونه موردی در این رابطه با سرعت و بی هیچ ملاحظه ای به اطلاع مردم خواهد رسید

یزد(پانا)- استاندار یزد با اشاره به برخی شایعات در خصوص شناسایی گردشگر چینی مبتلا به کرونا در یزد گفت: خوشبختانه هیچ گونه نشانه ای از ویروس کرونا در یزد وجود نداشته و برخی اقدامات درمانی، جنبه احتیاطی دارد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
هیچگونه علائمی از وجود ویروس کرونا در یزد مشاهده نشده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی طالبی" با اعلام این خبر گفت: اخیرا فرد گردشگر چینی مشکوک به ویروس کرونا به همراه یک گردشگر آلمانی برای انجام آزمایشهای احتیاطی، مورد بستری و انجام اقدامات لازم قرار گرفته اند که خوشبختانه هیچ گونه نشانه ای از این بیماری در این دو گردشگر یافت نشد.
استاندار یزد افزود: این اقدام، نشان دهده حساست بالای استان یزد نسبت به حوزه های درمانی و بهداشتی در خصوص ویروس کروناست .
وی با بیان این که تاکنون هیچ گونه نشانه ای از وجود ویروس کرونا در یزد گزارش نشده است گفت: یزد به لحاظ جنبه های سلامتی گردشگران در شرایط نرمال و مناسبی قرار دارد و گردشگران می توانند با فراغت بال، با سفر به استان یزد، از جاذبه های مختلف گردشگری یزد دیدن نمایند.
استاندار یزد در پایان تاکید کرد: اخبار مربوط به حوزه های سلامت و درمان از حساسیت بالایی برخوردار است و هر گونه موردی در این رابطه با سرعت و بی واسطه و بی هیچ ملاحظه ای به اطلاع مردم خواهد رسید لذا شهروندان اخبار حوزه سلامت را صرفا از طریق مجاری رسمی پیگیری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار