پاشایی خبر داد: برگزاری 300 برنامه متمرکز در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ایام الله دهه فجر

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری 300 برنامه متمرکز در سطح ادارات و مدارس استان با هماهنگی معاونت پرورشی برای ایام الله دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی خبر داد: برگزاری 300 برنامه متمرکز در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ایام الله دهه فجر

جعفر پاشایی در هفدهمین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در باشگاه فرهنگیان تبریز با بیان اینکه در حوزه مدارس استثنائی رویکرد تقویت و حمایت می باشد، در خصوص استخدام نیروهای پیمانی جدید بر هماهنگی های لازم جهت رفع هرگونه نارسایی تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از تشکیل ستاد دهه فجر خبر داد و گفت: 300 برنامه متمرکز در سطح ادارات و مدارس با هماهنگی معاونت پرورشی برای ایام فجر پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه حضور اعضای شورای معاونین در روند تبلیغات انتخاباتی و امور حاشیه نباید انجام شود، بر ملاک بودن برنامه های با کیفیت تاکید داشت.

پاشایی تبیین برنامه های کوتاه، مفید و کاربردی را از تمامی حوزه های آموزش و پرورش خواستار شد و افزود: هدف تمامی اقدامات این است که تربیت اتفاق بیافتد که یکی از لازمه های مهم آن تدوین چشم انداز استانی به صورت اجرایی و عملیاتی می باشد.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان انجام به موقع مسئولیت ها و ماموریت ها را خواستار شده و ادامه داد: هماهنگی بین بخشی و انسجام درونی مورد توجه جدی باشد.

وی با تاکید بر انجام کارها باانگیزه و علاقه، برنامه ریزی و تعیین برنامه حرکت با توجه به اولویت ها و پایبندی به تمامی دستورالعمل ها و ادبیات سازمانی را یادآور شد.

به گفته پاشایی کارسازی ساماندهی نیروی انسانی برای سالتحصیلی بعدی در اسرع وقت زمانبندی و مقدمه سازی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار