رئیس کمیته امداد شهرستان فلاورجان:

اصلی ترین هدف آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی است

پیربکران(پانا) - جلسه مرکز نیکوکاری جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش پیربکران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اصلی ترین هدف آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی است

جلسه ای با موضوع مرکز نیکوکاری جهت کمک به دانش آموزان نیازمند و شناسایی افراد خیر با حضور مسئواین کمیته امداد شهرستان فلاورجان در سالن اجتماعات اداره برگزار شد.

کاظم زاده رئیس کمیته امداد شهرستان فلاورجان در جلسه مرکز نیکوکاری در آغاز اشاره ای به فعالیت کمیته امداد کرد و بیان داشت: کمیته امداد دو جامعه هدف را تحت پوشش خود قرار می دهد: زنان سرپرست خانوار و زنانی که سرپرست نیستند ولی همسران آنها بابت کار مشکل جسمی و ... دارند. کمیته امداد در زمینه مستمری، فرهنگی، درمان، ارائه وام و ... اقداماتی را انجام می دهد. توانمندسازی خانواده در بحث اشتغال بیشترین دیدگاه ما است. کار برای اشتغال با ارائه تسهیلات قرض الحسنه با اعتبارات دولتی و کمک هزینه کمیته امداد انجام می شود.

وی درباره مرکز نیکوکاری گفت: برای این نیکوکاری نیازمند شناخته می شود و کمک رسانی انجام می شود. اهداف مرکز نیکوکاری شناسایی خیر و شناسایی نیازمند است. هم خیر و هم نیازمند در بانک اطلاعاتی ثبت می شود و بر اساس نیازهای مالی که به دست می آید، خدمت رسانی مطلوب و بدون واسطه به نیازمندان انجام می شود.

کاظم زاده در ادامه گفت: اصلی ترین هدف آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی است. تربیت زمانی حاصل می شود که فرزند ما دچار آسیب نباشد. اگر فرزند آسیب داشته باشد بحث پرورش و فراگیری آن دچار مشکل می شود و نمی تواند آن هدف گذاری آموزش و پرورش را خوب بروز دهد. ضمن این که این آسیب ممکن است به دانش آموزان دیگر سرایت کند.

وی افزود: آینده کشور به عهده فرزندان ما است. خیر در مدارس زیاد است. شما می توانید نیازمندان را به ما معرفی کنید. 2 نوع حقوق برای کمک به افراد نیازمند وجود دارد. بک نوع افزایش یارانه و دیگری حقوفق دولتی است.

کاظم زاده در پایان اذعان داشت: سیستم جامع هم شفاف تر است و هم گویا تر. دیدگاه ما این است که هر مبلغی که جذب شد صرف افراد نیازمند شود. در نظر داشته باشید نگهداشت افرادی که می خواهند کمک کنند، خیلی مهم است و هم افزایی در این امر نقش بسزایی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار