فرماندار پیشوا: همه‌جانبه‌نگری و توسعه متوازن سرلوحه مدیریت شهری قرار گیرد

پیشوا (پانا) - آیین معارفه شهردار جدید شهرستان پیشوا با حضور فرماندار و مسئولین منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار پیشوا: همه‌جانبه‌نگری و توسعه متوازن سرلوحه مدیریت شهری قرار گیرد

در این مراسم حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در سخنانی اظهار کرد: اصلاح ساختار و کوچک و چابک سازی شهرداری، قانونمداری و قانون گرایی انجام پروژه‌ها بر اساس ضوابط، مقررات و مجوزهای قانونی و بودجه مصوب شهرداری و بر مبنای طرحهای جامع و تفضیلی باید ملاک عمل شهردار جدید قرار گیرد.

او درادامه گفت: مدیریت منابع مالی و انسانی، نظارت پذیری و شفافیت عملکردی و شفافیت مالی و کاهش هزینه‌های غیرضروری جاری و سالم سازی محیط از جمله مواردی است که از مدیریت شهری پیشوا انتظار می‌رود.

عباسی بیان کرد: مدیریت شهری پیشوا توسعه اقتصاد شهری و درآمدزایی، پویایی و نشاط اجتماعی، اقدامات اشتغالزایی به خصوص برای زنان سرپرست خانوار با ایجاد بازارچه‌های سنتی و راه اندازی و ترویج گردشگری مذهبی را مدنظر قرار دهد.

فرماندار پیشوا اظهار کرد: هوشمندی و ذکاوت شهردار و مدیریت شهری در دست یافتن به اهداف موثر است و پیش بینی تمام نیازمندیها در تدوین برنامه و چشم انداز و لایحه بودجه برابر ضوابط و مقررات جزو ذات کار شهرداری محسوب می شود.

حسین عباسی خاطر نشان کرد: شهرداری فقط متولی امور عمرانی نیست بلکه به روح و جان و عواطف و احساسات مردم هم باید توجه کند و به موضوعات اجتماعی و فرهنگی متناسب با ذائقه و در برگیرنده آحاد مردم بپردازد.

او در ادامه گفت: شهردار جدید با رویکرد کارشناسانه، فعالانه، حضور در صحنه و میدانی و وقت گذاشتن کافی، تکریم مردم در خدمتگزاری را سرلوحه قرار دهد و به توسعه متوازن و همه جانبه شهر بپردازد.

حسین عباسی اذعان کرد: همه مطالبات مردم از شهرداری با همراهی و ریل گذاری صحیح و نظارت مناسب و همه جانبه نگری اعضای شورای اسلامی شهر امکان پذیر خواهد بود.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار